Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 som har tatt ut ulønnet permisjon etter endt fødselspermisjon? Hvordan funket det i forhold til vikar for deg? Var rektor positiv til dette? Hvor lenge var du borte?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg leverte søknad om permisjon uten lønn samtidig som jeg leverte melding om fødselspermisjon (har permisjon fram til mai, og søkte ulønnet fram til sommerferien, slik at jeg begynner til høsten igjen). Har ikke fått svar på søknaden, men har bare regnet med at det er i orden. De er vel forpliktet til å gi permisjon inntil tre år etter at man har fått barn sånn jeg har forstått det. Jobber på veldig stor skole da, så de bryr seg nok ikke om de må ha vikar lenger enn nødvendig. Stort apparat som tar seg av sånt:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Jeg er ikke HI, men lurer på noe av det samme. Jeg har tenkt å søke om 50% permisjon et halvt år. Har jeg krav på halv permisjon også? Noen som vet? Jeg tenkte å følge skoleåret- lettere å få kabalen til å gå opp da. Må vel ta kontakt med skolen for å høre snart uansett. Sikkert lettere for deg, HI, hvis du søker 100% permisjon. Du har jo krav på ulønnet permisjon.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Ja, tenkte 100% ulønnet permisjon. Dette fordi jeg ikke får barnehageplass til sønnen min som vil være ca.9 mnd i august. Føler rektor i mitt tilfelle ikke var så giret på at jeg var mer borte. Sikkert med tanke på vikarer, osv. Lurer jo litt på hvordan det vil være å ikke være tilstede ved skolestart, men komme tilbake for eksempel i november. Problemet er som sagt barnehageplass. Snakket med kommunen i sted og hun kunne nesten garantere at mini ikke får plass i august (når permisjonen min er over). Så hva gjør jeg da? Søker ulønnet permisjon på ubestemt tid, eller tar ulønnet permisjon over en gitt tid og håper at han får en plass i løpet av høsten??? Åååå.... Blir gal av å tenke på dette!!! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå