Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært ganske syk den siste uken og venter på å komme meg.

I dag var jenten min på 16mnd veldig urolig og grinete,hun har nesten ikke vært ute pga formen min, så har fått ganske dårlig samvittighet. Så idag var været så nydelig at jeg tok på henne klær og tok på henne ett bånd vi har til hunden rundt magen hennes og lot døren være åpen så hun kunne leke fritt i hagen mens jeg lå på sofaen. Jeg kunne høre henne hele tiden!! Er det bare meg som finner så effektive løsninger? Noen som har gjort noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA, synes jeg ser det for meg....

Vi har hage med gjerde rundt (absolutt å anbefale). Sender ungene ut i hagen mens jeg sitter varmt i stuen....ahhh...

Skrevet

Vet om flere som har satt ungen sin i bånd, så du er ikke den eneste.. Som jeg alltid sier; Lat mann finner løsninger:)

Skrevet

Anbefaler deg å montere en løpestreng i hagen. Kjempepraktisk:)

Skrevet

Syns det er uansvarlig å ha ungen bundet utenforhuset uten gjerde rundt, hvem vet hvordan hun vil reagere dersom det kommer andre hunder, nei unger (kremt) inn i hagen.

Skrevet

Ser for meg at hun ville begynt å markere området sitt ja.....hehe

Skrevet

He he, lillesøstra til bestevenninna mi gikk i løpestreng. Foreldrene hadde montert en streng til hunden og en til datteren :-D

Skrevet

Man skal ALDRI stole på et barn i bånd... De er tross alt små barn, drevet av sine urinstinkter... Fikk selv erfare dette da jeg i fjor vår ble bitt av en 2 åring i bånd. Jeg går bort til barnet naiv som jeg er. Sier til mor: "Åååå så søt... biter den? Kan jeg klappe?" Hvorpå eieren svarer: "Ja han er så snill atte...." whoops plutselig satt jeg på legevakten, måtte sy 5 sting:(

Skrevet

Husk å ta med noe å knaske på til barn i bånd, da sitter de så pent og venter. Gjerne i form av tyggeleke med frukbiter.

Skrevet

Ha ha haa :P

Den var ny ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...