Gå til innhold

Ordinær UL på fredag, måtte dagane gå fort!!


Sjørøveren&Brumlen

Anbefalte innlegg

Er såå spent på om den lille i magen har det bra og evt ny termin! Og om det er jente eller gutt! Kjenner masse bevegelsa og har hørt hjertelyd, så veit at det er liv inni der. Men sjangsen for at det kan være nåkke gale er jo der.

Så skal bli godt og forhåpentligvis få senka skuldrane godt ned og slappe av med magen resten av tida :) er jo snart halvveis og no :D

 

Herlighet så tida flyr!! :D

 

Andre som snart skal på ordinær UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må nok vente helt til jeg er 20+3 før jeg får ultralyd, altså 7. april. Synes det er så leeeenge til :( Skal heldigvis til jordmor 4 uker før den tid og forhåpentlig får jeg høre hjertelyden der. LITT utålmodig, ja:)

 

Vil ønske deg masse lykke til når fredagen kommer og du skal ha ultralyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå sitter med akkurat samme følelse som deg fantorang =)

Jeg skal på ul på torsdag. Spennende!!!! Syntes tiden flyr jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de siste 2 mnd har gått utrolig fort jeg! Har også ordinær ul på fredag og nå begynner jeg å glede meg veldig! Fikk timen i midten av desember så det har liksom vært så langt unna frem til nå.

Kjønn vil vi ikke vite og termin er sikker allerede( ivf). Ul er en falsk trygghet om at alt er bra, så gleder meg mest til å se baby og selvfølgelig høre om alt ser bra ut, for det må vi jo håpe på:-) Så får vi håpe alt er bra når h*n kommer ut også!

 

Heldigvis er det masse spennende på NRK for tiden, så satser på at dagene går fort.

Lykke til dere andre, så får dere gi rapport når dere har vært der:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebés'ilvousplâit, det var jammen lenge å vente ja!! Eg syns eg har venta lenge, fekk innkalling i begynnelsen av januar en gang :P men man blir vel litt utolmodig når man venta på nåkke så spennande!:-)

Du får finne på nåkke kjekt så du får tida til å gå fortare :)

 

Heldig du som skal allerede torsdag petrine, sjølv om det berre er en dag før ;-) Må gi oss rapport på kordan det gjekk. Skal du vite kjønn? :-)

 

Ja, då fekk du inkalling ganske tidlid dollypopp. Kan tenke med ventetida har vert lang fram t no.

Føler terminen min er ganske så sikker eg og, +- et par daga kanskje. Men man høre jo om dei som og er ganske sikker og allikavel får satt termin tilbake en del. Las om ei på anonymforum som vart satt tilbake 3 veke, dvs at ho då vart gravid før EL og før ho hadde hatt sex. Ho prøvde å sei det til dei som tok ULen, men dei ville ikkje høyre på ho.

Merkelig at dei kan ta så feil. Men men, det kan tydeligvis skje.

 

Ja, vi får underholde oss med VM osv, så flyr nok dagane fort :-)

 

Lykke til :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal nok komme med tilbakemelding :o)

Grugleder meg :) Ja om de ser kjønn vil vi gjerne vite det.

Masse lykke til til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også på torsdag! :) Gleder meg og gruer meg.. håper så at alt ser bra ut (det de kan se så langt) og gleder meg veldig til å se om det blir en lillesøster eller bror til Frida på 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på utralyd i går :) Det var fantastisk :) Alt sto bra til med den lille, som viser seg å være en prins :) Fikk ny termin. Fra 2 aug til 29 juli :)

 

Masse lykke til til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, tenk å ta feil på hvilken dag man skal på UL! Torsdag, sa jeg visst... Men det er i morgen fredag!! :) er såååååå spent.

 

Petrine: Gratulerer med flott UL opplevelse, det var godt å høre! Åh, en liten gutt:)

 

Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i måra du og Anna!!:) Vi har time 10:15, heldigvis seie berre eg! Hadde blitt sprø om eg skulle venta særlig masse lenger.. Føla eg har venta lenge nok no, spent på om eg får sove i natt :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også 10.15! Så morsomt:) jeg skal på Riksen, hvor skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh,masse lykke til! Jeg må vente "heeelt" til klokken 14 imorgen før det er vår ul-time. Men skal nok holde ut;) Er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter UL och inne i magen min låg det en liten.. Gutt!! Hi hi, føles så rart.. Er liksom en jentefamilie (mamma og søstrer og datter og jenter her og der) men har likevel gått med følelsen at jeg ventet gutt nå, og visst stemte det!

Sparket og snudde seg noe veldig så jordmor måtte le av han, for det brev nesten umulig å få noen mål. Men tillslut blev det ny termin den 2. Aug, flyttet fra den 6.

Alt såg i hvertfall bra ut av det de kan se, så nå skal jeg senke skuldrene og lappe litt mer av i forhold til hvordan han:) har det.

 

Dere andre, fortell, fortell - hvi dere vil da..

 

Håper alt gått bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ordinær på torsdag og dagene kan ikke gå fort nok! De som har vært på Riksen; hvordan var det? Spent serru;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt ser fint ut med alle babyene:-)

vi var på Riksen på fredag og alt så fint ut her også. Vi ville ikke vite kjønn, så det blir en overraskelse til h*n kommer ut:-)

De er veldig flinke og hyggelige på Riksen! Var der sist også og måtte bare tilbake..hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Riksen førrige fredag og gruet meg veldig.. Men de var kjempehyggelige og tok god tid på seg:) det var en UL"expert" og en under opplæring, så blev dobbelt opp av det meste!

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...