Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Noen som har prøvd nutrilett? Lurer på om du likte smaken, hvor mye du gikk ned og ikke minst om du klarte å holde kiloene av etter kuren?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Ja, jeg brukte nutrilett for 4 år siden. Gikk ned 10 kg på å bare bruke milkshake. Vanlig at man går opp noen få kilo med en gang etterpå når væskelagrene fylles opp, men jeg holdt meg stabil på 8 minus i to år, deretter ble jeg gravid. Smaken er helt ok, men vil heller anbefale Noka, den er mye bedre. Brukte den etter ammeslutt.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 jeg prøvde......... det smakte helt bedritent. kornete konsistens på shaken. men barene er gode. velg heller noka. men når sant skal sies så må man være ekstremt påpasselig etter endt kur. man bør bruke lang tid på å gå tilbake til et normalt kosthold. kutte ett og ett nokamåltid med vanlig mat. man vil som regel gå opp et par kilo også. men en god kickstart dersom man er motivert til livsstil og kostholdsendring. med noka gikk jeg ned 7kilo på 3 uker. og opp litt mer når jeg var ferdig. men jeg så bra ut den ene sommeren i det minste;)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Gikk du lenge på kuren for å gå ned 10 kilo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå