mamma til snusken Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Gutten min som går i 1.klasse skal ha karneval på skolen førstkommende fredag. Der blir det konkurranse om hvem som har det beste hjemmelagede kostymet... Trenger ideer til hva jeg kan "mekke" sammen, som kan bli bra.... Noen kreativer damer der ute???
camilla^ Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Her er en side med masse klær til voksne, kanskje du kan få noen ideer der. Jeg sliter selv med å finne på hva vi skal ordne til karnevall i morgen, jenta vil være pose...... vet ikke helt hva hun egentlig tenker. http://www.elegant-party.com/Utkledning-og-karnevals-drakter-for-voksne-s/25.htm?searching=Y&sort=5&cat=25&show=40&page=2
Wopi Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 * Sjørøver! Klipp i stykker en olabukse, tørkle på hodet, t-skjorte og lapp over øyet. Tegn på skjegg og noen arr her og der! * En SuperHero! Strømpebukse, shorts og en trang genser/t-skjorte. Så syr du en kappe (evnt bruker et håndkle), og setter på han solbriller. Så kan pappaen snekre et supervåpen av et eller annet slag til han. * Katt! Svart strømpebukse, svart genser, sy hale og ører lager du med papp, stiftemaskin og strikk. Tegn rosa snute og værhår. * Cowboy! Olabukse, rutete skjorte og cowboyhatt (hvis du har lov å kjøpe det, da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå