Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Har bestilt ny vogn til babyen som er ventet i Mai, trenger jeg fot pose? Skal bruke vognpose når sports delen tas i bruk. Bor i Stavanger.
Malinemor Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Jeg hadde Emmaljunga City Cerox 360 (forgjengeren til Nitro City) til storesøster, og den har lik sportsdel som City Cross. Jeg kjøpte ikke fotpose i utgangspunktet, men med en gang jeg tok i bruk sportsdelen fant jeg ut at det var veldig ok å ha likevel. Så da kjøpte jeg. Jeg synes absolutt det var et must
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 Hvorfor er det et must?
Malinemor Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Fordi den gjorde den åpne sportsdelen veldig lun og god. Det var ikke alltid vi brukte dunposen (alt ettersom når på året det var) og da var det veldig greit å bruke den fotposen når det var litt ruskevær, vind etc. Men om du er i tvil om du vil trenge den, så kan du jo bare la være å kjøpe frem til et evt behov melder seg
gulda Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Jeg har aldri kjent på behovet. Vet venninner som er helt avhendig av fotpose til sportsdelen (andre vogner), men har som sagt ikke kjent på behovet her. Hatt en god dunpose når det er kaldt, hatt regntrekk når det er behov for det. Så har ikke helt skjønt hvorfor fotpose er et must. Men en har ulike behov, bruk osv. Er du i tvil, så er jeg enig med hun over at du bør bare avvente. Får du behov for fotpose, kan du jo kjøpe da. )
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2011 okay, da ser jeg det litt ann..Takk for svar:)
Gulljente+gullgutt Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Vi kjøpte det, men har brukt den kanskje 2 ganger. Ville ventet og sett om du trengte den, og kjøpt evnt da. Dette med mindre du velger en farge som går ut på dato. Bor i Sandnes.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Bruker fotposen ofte, så jeg hadde ikke klart meg uten. Når det blåser, men ikke er så kaldt at man bruker pose f.eks. Men kommer jo helt ann på hvordan du bruker vogna, og hva du har i vogna ellers. Her er den stadig i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå