Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 har noen slektinger som synes vi er sjelden på besøk..de kommer med kommentarer som "skulle tro dere bodde i et annet land", "er det SLIK dere ser ut???"(når vi kommer på besøk)...ol... Jeg vet ikke hva jeg skal si når dem sier slike ting...vi har barn(jeg er for tiden enda i perm), men ellers er vi jo i jobb begge to og dagene går i ett kjør...føler det blir utrivelig å dra på besøk når det blir slik! Flere som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Jeg pleier å si at døren står alltid åpen hos oss, og at de er hjertelig velkommen til å komme på besøk. Har vært litt lei av å høre det fra diverse slektninger. Men det er vell ikke berre vårt ansvar å holde kontakt heller?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Ikke legg noe i det da... Det er sånt som jeg kunne sagt og til mine venner jeg sjelden treffer. Gud så mange kvinnfolk som alltid trur det ligger en hemmelig melding i alle kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 men det er irriterende ja...det ligger en melding bak: dere er sjelden på besøk hos oss og vi blir fornærmet!!! blæææh...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Her er det mest hormoner, tipper jeg:) Vanlige folk kan komme til å si slikt om det er lenge i mellom hvert besøk
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 mannen min synes også det er irriterende og nekter nesten å besøke dem mere:P
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Jeg opplever det ofte.. Har vært krangel pga det.. men jeg har vel bare latt det være med det, og latt disse slektningene tro dem har riktig.. Selvom det er sant at døren er oppe hos oss også....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Ja, dere får si "du vet, med to barn, fulle jobber, hus, fritidsinteresser og behov for egen avslapning så er det rart vi har tid til å besøke dere i det hele tatt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå