Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Jeg sendte avgårde min 7 år gamle datter til bf idag. De skal reise til Florida i morgen, og jeg er helt ute av meg. De skal være i 2 uker, og jeg vet at han passer på og er flink pappa. Men jeg takler dette sååå dårlig! Jeg griner og griner og klarer ikke stoppe! Jeg er livredd for at noen skal kidnappe min datter, eller at noe skjer der nede. Jeg vet dette høres sprøtt ut, men for meg så er dette det tøffeste jeg har vært med på... Er det noen som har noen betryggende ord?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Skjerp deg, det er ikke akkurat Irak de skal til.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Jeg kan ikke si annet enn at jeg forstår følelsene dine:( Forhåpentligvis så kommer du til å slappe bedre av etterhvert og kanskje nyte dagene du har helt for deg selv. Vet pappaen at du er så bekymret? Kanskje han (eller datteren din) kan ringe deg eller tekste deg hver dag sånn at du blir litt roligere? Lykke til, det kommer heeelt sikkert til å gå bra med jenta di. Hun kommer til å få en fantatstisk ferie, garantert. Også kommer hun helt og fin hjemigjen til deg. klem
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Følelsene du har nå er helt normale, enhver mor ville følt det slik, og det handler om tapet av kontroll. Likefullt er det irrasjonelt, for det er ikke farligere for datteren din å være med faren sin til Florida enn det er for henne å være hjemme. De fleste ulykker skjer statistisk sett der. Med andre ord: Ingenting er farligere nå enn det normalt er, du føler det bare slik fordi du ikke har kontroll selv. Det er som å sette seg på et fly, mye tryggere enn å kjøre bil, men tapet av kontroll gjør oss redde.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Jeg forstår deg kjempegodt. Det hjelper nok lite, men det går nok veldig bra og hun får en erfaring og opplevelse for livet :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Forstår deg godt, jeg. Håper de får en flott ferie da. Klem.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Tusen takk for trøstende ord damer! Dette her hjelper jo virkelig. Ja jeg må bare tenke at dette ikke er noe farligere enn hverdagen hjemme ellers. Helt sant! Huff pust inn, pust ut! Godt å høre at jeg har en normal reaksjon
Nullstress;) Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 forstår deg godt! men som alle over her sier. alt kan skje overalt. det er ikke noe større fare i syden enn hjemme. far passer heeelt sikkert godt på. han vil heller ikke at det skal skje noe med datteren hans få han til å sende deg mld hver kveld... du kommer til å få en kjempeglad og stolt jente hjem igjen om to uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå