Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 sønnen min som fyller 5 om 2 uker så den i dag med ei venninne av meg. Det var et skummelt parti der, men alt vel En 2 åring er litt liten tror jeg til kino unsett, det er lenge å sitte stille for de helt små.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Jeg vise traileren til min 2.5 åring og 4 åring i dag. MInsten syns traktoren så sint ut, og var redd den. Eldste grøsset av fugleskremselet. Vi såg den mange ganger, de var fascinerte, men de hadde ikke lyst å gå på kinoen og se hele filmen. Selv om de elsker å gå på kino og vet de får godteri når vi er på kino. Jeg ville vist traileren og sett hvordan reaksjonen var.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Vi var og så den med 3-åringen og minste på 1,5 år. Gikk kjempefint, ungene syns overhodet ikke den var skummel. Kjempekoselig opplevelse! Koselig og "trygg" film.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har sett den med sønnen min på 3,5år. Han syns den var litt kjedelig i begynnelsen og veldig spennende og litt skummel etterhvert, men ikke verre enn at han syns det var helt greit å se på. (Jeg kan jo også legge til at han syns Barnas supershow er skummelt, feks når de legger ut prompeputer...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå