Gå til innhold

Sover du med bh om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid gjort det da jeg syns det er direkte ubehagelig å sove uten..

Og herom dagen leste jeg et sted at det kan forebygge hengisser, så da kommer jeg bare til å fortsette:)

Hva med dere?

Sover dere med eller uten og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke ha på meg bh når jeg sover, syns det er ubehagelig. Sover i trusa eller en lite nattkjole uten noe under

Skrevet

ja ammebh nå som jeg ammer, ellers uten

Skrevet

ubehagelig å sove med, har amma tre unger og sover uten om natten, men har ikke hengiser fordet.

Skrevet

Når jeg ammer sover jeg med. Men det er jo mest for det praktiske sin del(melkesøl). Bruker også uten spiler da

Vanligvis bruker jeg bh med spiler, og det klarer jeg ikke å sove med.

Om det kan forebygge hengepupper å sove med vet jeg ikke noe om. Men tror ikke det er noe håp for meg. Mine hengepupper kom under første graviditet, og er henger enda mer nå i andre. Tviler på de kommer til å "krympe" til sprettpupper igjen.

Skrevet

Jepp. Har litt kontroll på de om de er bundet fast;)

Skrevet

Har aldri sovet med bh om natta, nei! Synes det er kjempeubehagelig! Har uansett alltid brukt spile-bh, saa det har ikke har ikke engang vaert aktuelt. Kommer kanskje til aa bruke det naa naar jeg begynner aa amme, men uten spiler, selvsagt. Har ikke verdens fasteste bryster, men det har ikke med det aa gjoere.

Skrevet

det er farlig å bruke spileBH om natta (eller, det er farlig å bruke spileBH for lenge av gangen da) for det kan minske blodgjennomstrømmningen :/ Har hørt at folk har fått blodpropp pga spileBH bruk om natten :(

men sportsBH/myk BH kan man bruke om natten ^^

Jeg bruker ikke BH om natten, får helt klaustrofobi! Og jeg hadde ikke hengebryst før etter ekstrem vektøkning på brystene (graviditete og noe helsikes melkespreng!) Hadde fått det uansett, for huden kan bare strekke seg så mye før den er slapp for livet :/

Skrevet

Hengepupper eller ikke..jeg sover uten.

Så vidt jeg hæler å ha på meg bh om dagen..

Dessuten så om jeg hadde limt fast en bh på meg og gått med den på dagen, sovet med den på natta og dusjet med den så hadde hengepuppene kommet alikevel.. hengepupper ligger i slekta så jeg kommer ikke unna samma hva..

Så fort jeg er kommet hjem så skreller jeg den av og hiver den i et hjørne og puster lettet ut...

Skrevet

20.01 her...

Leste opp innlegget for gubben og mitt svar..

Han svarte: I like your twins loose.... :)

Skrevet

Uten, og har alltid gjort det. Sover ALLTID naken. Begynte sent med BH, også. Har ikke tegn til hengisser, så kommer til å fortsette slik :) Og jeg har to barn og er 40 år :)

Skrevet

Uten, bortsett fra når jeg amma, men jeg liker ikke å sove med. Og er redd størrelsen i seg selv bidrar til at de henger litt, så lite å gjøre med det.

Skrevet

Du gjør som du vil, men at det skal forebygge "hengisser" er en myte. Jeg sover naken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...