Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Tenker det sier pang i hjernen og så får jeg en sukkerrusa baby. Noen som har snakket med lege om dette?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Det er ikke så mye sukker som er i vannet:) Når det er sagt syntes ikke jeg at det hjalp ungen min, så om det er noe i det..?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Når min sønn hadde kolikk var det faktisk flere leger som anbefalte sukkevann som smertedempende. Det var fantastisk virkningsfullt. Man gir jo ikke sukkevann for hygge om det var det du tenkte på.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 HALLO??? En teskje sukker pr halvliter vann? Hvilket sukkersjokk!!! hahahaha..... Det er nok mer sukker i din melk.... hehehe
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Barneavdelingen ved bl a Haukeland sykehus anbefaler sukkervann mot kolikk. Det er forsket på, og sukkervann viser seg å ha smertestillende effekt.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 min sønn er klumpfot, og når de skulle gipse og tøye føttene hans, ga de ham sukkersirup på smokken. Da ble han rolig og hadde ikke noe ubehag. Spedbarn blir IKKE hyper av sukker, det er store barn og voksen som får "sukkerkick". Spedbarn får smertestillende effekt og ro i kroppen av litt sukkervann. Men det skal selvsagt ikke gies som kos! For polysakkarider i store doser har INGEN godt av.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Det er for smertelindring. Vet ikke om babyen din tok blodprøver på sykehuset? Der gir de værtfall en liten sprut med sukkervann etter blodprøven og jammen blir det stilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå