Gå til innhold

En ting jeg ikke helt skjønner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er merkelig at et voksent par som har et barn på 14 mnd får så mye refs for å reise til syden 7-10 dager og fordi de har hatt noen barnefrie helger. Mens ei jente med en baby på 2 mnd som reiser på venninnetur til syden 7 dager ikke får det fordi hun bare er 19 år og derfor ikke har rast fra seg/festet nok og ber HI om å passe sine egne saker o.l. Og som i tillegg har vert på fest 4 ganger siden babyen ble født.. Dvs hver helg siden babyen var 4 uker.

DIB/BIM er et merkelig sted!!! Skjønner meg ikke på dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Er ikke alltid like lett å skjønne seg på disse damene her inne..

Ser på det som god underholding jeg da ;)

Skrevet

Syns nå ikke det er så rart at noen syns det er for tidlig å dra fra babyen en uke når den kun er to måneder da, virker faktisk som denne moren ikke har knyttet så tett bånd til babyen sin etter min oppfatning. Ser ikke problemet i at moren har dratt på fest en kveld denne tiden (orker hun det så værsågod) men å rive seg bort fra sin baby en hel uke når babyen er så liten, det skjønner jeg ikke at hun klarer, det hadde jeg aldri klart.

Skrevet

Jeg reagerer mye mer på at noen forlater et 2 mnd gammelt barn så lenge enn et 14 mnd gammelt ett.

At hun er 19 har lite og ingenting å si, annet enn at hun burde være ferdig med å rase fra seg så ofte når en har fått barn. 19 eller 44..

Skrevet

Nå var det vel slik at hun som drog fra baby på 2 mnd + vert 4 ganger på fest ikke fikk så mye refs, mens de som hadde et 14 mnd gammel baby fikk det.. De fikk slengt etter seg at de var dårlige foreldre osv osv.. Men hun på 19 som drog på tur når baby var 2 mnd ble forsvart med at hun var så ung og trengte sikkert å feste fra seg osv..

Jeg hadde aldri dratt fra babyen min på 2 mnd i en hel uke, og jeg var 20 når jeg fikk min første. Var på fest en gang da han var 2 mnd, men for hjem etter 1 time. Savnet han for mye og følte heller for å gå hjem enn å drikke meg full å gå på byen..

Var på en 5 dagers tur når han var ca 14-15 mnd, og syns det var mer enn lenge nok.. Men det hadde jeg aldri klart å gjøre når han var 2 mnd.

Skrevet

Så du tror de samme damene har svart i de forskjellige trådene? Det har ikke falt deg inn at det varierer hvem som er her inne og hva slags holdninger de har? Impressing..

Skrevet

Det var vel det som var litt av poenget til Hi..

Folk syns egentlig det var greit med hun på 19 som reiste fra babyen på 2 mnd i ei uke, men andre mødre som har barn på over året som sier de skal reise bort en uke får masse pepper.

Skjønner heller ikke dette Hi

Skrevet

Jeg synes begge deler er rart, men jeg synes det er helt høl i hue å dra fra en på 2 mnd. (Ingen unskyldnig å være ung mor, det finnes flust av ansvarsbevisste unge mødre!)

Har ikke lest tråden om barnet på 14 mnd, men det finnes mange troll på Dib og jeg mistenker at det var noen som muligens følte seg truffet i tråden om 19 åringen...

Skrevet

Joda, det er sikkert litt forskjellige folk her inne.. Men likavell..

Tror ikke det er såå mange forskjellige, hvertfall som er aktive ;)

Får inntrykk av at det er de samme som sitter her inne mest..

Og det gjelder ikke bare disse to forskjellige trådene, er og mange andre ganger det og er lignende hendelser. Der noen blir slaktet, mens andre blir roset for nesten akkurat samme situasjon..

HI

Skrevet

Og du vet med sikkerhet at det er akkurat de samme som har svart på begge innleggene?

Skrevet

Og det er sannsynligvis fordi forskjellige folk svarer.

Skrevet

Neida, greit, sikkert ikke akkurat de samme folka.... Selv om det virker slik innimellom.. Får inntrykk av at det er de samme folka som sitter og svarer her inne..

Skrevet

Eg svarte på første tråden fordi det der var ei som spurte om råd/kva me syntes ho burde gjere, og eg sa difor at mi meining var at dei ikkje burde dra frå barnet.

Eg plar ikkje svare på trådar som går på å klage over noko veninner/andre gjer, og som ein strengt tatt ikkje har noko med, sjølv om ein kan vere ueinig. Måten ein skriv innlegget kan ha noko å seie for kven som svarar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...