Gå til innhold

Noen fra Drammensområdet her?


Snoefte

Anbefalte innlegg

Er 24 år og bor i Drammen, skulle gjerne hatt kontakt med noen andre som var gravide i området, da jeg kjenner veldig få gravide/foreldre. Har termin i midten av juli :)

 

Ta kontakt da hvis du er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg flytter til lier( ved st halvard hallen) i november ;) jeg kjenner ingen der så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen der som også skal gå hjemme;) jeg har termin 22 juli og vi får en gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også en gutt, har termin 15 juli :) Hadde vært koselig og blitt kjent! Hvor bor du fram til november da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe en skikkelig guttegjeng dette her;)

 

vi skal bygge hus på stoppenkollen, hvis dere vet hvor det er? rett ved st halvardhallen ;) huset bygges fra august og skal ta ca to måneder;)

 

er generelt lite kjent, men det endte med lier pga kort vei til oslo, familie og jobb sånn i fremtiden, samt rimeligere enn oslo by ;)

 

frem til november bor vi i Oslo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme grunn som vi flyttet til Drammen det, greit og pendle til oslo og mye billigere :) Er en fin by (Lier er jo ikke langt unna) så du vil sikkert trives :)

 

Hva driver du med da, jobb/studie? Og hvor gammel er du? (vet man ikke skal spørre en kvinne om alder, men jaja) Jeg er sykepleier og jobber på sykehuset er i Drammen. Vært ferdig utdanna i 3 år til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sykepleier, var ferdig utdannet våren\sommeren 2008 ;) jobber på rikshospitalet og trives veldig med det ;) hvilken avdeling jobber du på?

jeg er 25 år;)

 

hvor er du\dere fra?

jeg håper og tror vi kommer til å trives, men uansett rart når man flytter fra alle kjente selvom det kun er en halvtimes kjøretur :) men ser veldig frem til å flytte i hus og få en liten sjarmør;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sykepleier, var ferdig utdannet våren\sommeren 2008 ;) jobber på rikshospitalet og trives veldig med det ;) hvilken avdeling jobber du på?

jeg er 25 år;)

 

hvor er du\dere fra?

jeg håper og tror vi kommer til å trives, men uansett rart når man flytter fra alle kjente selvom det kun er en halvtimes kjøretur :) men ser veldig frem til å flytte i hus og få en liten sjarmør;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha da trives du kanskje veldig godt og ;) kanskje du etterhvert har noen gode tips om hvor man kan rusle med småbebiser på tur og treningsmuligheter ;)

 

håper dere har hatt en fin helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Kom over dette innlegget da jeg googlet stoppenkollen :) Vi flytter nemlig også til stoppenkollen i løpet av høsten og håper å bli kjent med noen i nærområdet :) Er ikke gravid men har en liten gutt på ett år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe utrolig hva man finner på nett hehe ;) vi tar over tomten 1 august og er inne før jul ihvertfall;) hvor på stoppenkollen har dere kjøpt ? veldig hyggelig å bli kjent med noen i nærområdet;) jeg er fra oslo og er lite kjent i lier\ drammen foreløpig ;) hvor er du fra ? jobber du allerede i nærheten av lier\ drammen ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å se om det gikk an å sende privat melding til deg men det fikk jeg ikke til. Er ikke så kjent med BIM.

Vi har kjøpt rekkehus i B4 feltet, de begynner byggingen hvert øyeblikk så håper å flytte inn tidlig på høsten. Er opprinnelig fra Lier men har bodd i Oslo og utlandet de siste årene. Planen er å finne en jobb i Drammen/Lier så jeg ikke får så lang reisevei. Hvor bygger dere? Skal du jobbe i Drammen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 år og bor i Røyken! Ikke så langt unna det heller :) Har termin 28 juli! Kjenner veldig få jeg også. Nærmeste venner i er i sandefjord - de med barn vel å merke! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd å sende deg en mail på innboksen din;) det skal stå ulest post også trykker du på den;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er absolutt i nærheten;) jeg har termin 22 juli;) har du fått plass på rikshospitalet;)? mente jeg leste det ett sted tidligere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei,

 

Kom også over dette innlegget da jeg googlet "bygge hus stoppenkollen". Rart hva man finner på nett.:)

Vi har kjøpt oss tomt på Nedre Lianvei og flytter inn forhåpentligvis mars/april neste år. Kjenner ingen der fra før av, så håper å bli kjent med noen før det. Vi bor nå rett bak CC i Drammen, så ikke langt fra Nøste.

 

Er nå gravid for 2. gang og har termin 9.juli. Har en gutt på litt over 2 år fra før av.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...