Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Hvordan startet bekkenløsningen, var det intense smerter med en gang? HVor hadde du vondt, og hva gjorde det verre. Jeg er 20 uker på vei, og har begynt å få litt vondter i rygg og lysken på høyre side.. Jeg har hatt vondt i korsryggen en god stund nå, men det har blitt enda verre. ofte når jeg går er det som om "leddet" over rumpa svikter.. Har og begynt å kjenne ubehag i lysken. Er ekstra ubehagelig/vondt etter jeg har feks gjort husarbeid. Som støvsuging, vasking av gulv osv.. Gikk tur idag, og når jeg kom hjem kunne jeg kjenne at det ble verre.. Det jeg lurer på er om det kan være begynnende bekkenløsning, eller hva?
Træægtrønder`n :) Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Støvsuging/vasking av gulv var det verste. Gå tur eller stresse var også ting som trigget vondte. Da jeg gikk ut i permisjon tre uker før termin ble smertene neste borte på dagen. Da kunne jeg slappe godt av, rusle rolige turer og være i variert bevegelse. Har stillesittende jobb og det var ikke godt. Så det beste var nok å variere med sitte, ligge og gå i passelig tempo.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Er nok en form for bekkenløsning ja (alle har det når de er gravide) er bare ikke alle som kjenner noe smerte.. Jeg hadde det akkurat likt deg, men syns det var verst å sove om natten jeg da..klarte ikke ligge på hverken mage eller rygg..og når jeg lå for lenge på en side hadde jeg så store smerter at jeg nesten ikke klarte å snu meg... Men du får trøste deg med det, om du er flink til å passe på at du ikke gjør ting som trigger smerten så bør du klare deg fint ut sv.skapet.. Og i de aller fleste tilfeller går det over iløpet av de 3 første mnd etter fødsel:) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå