Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Venner? hehe, nei:-) Hvorfor? Fordi jeg kjeder meg
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 For å dele erfaringer, få tips og råd. Trodde ikke dette var et forum for venneløse
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Haha, nei! Jeg er her for å kunne snakke shiit, uten at noen skal se ned på meg av den grunn. Synes det er greit i denne DiB-boblen, siden den ikke er helt som den vante hverdagen jeg ellers lever i:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Bim og dib kan brukes til det du ønsker at det skal være. Hi
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 He, he, he. Nei DIB er hjernedødt tidsfordriv rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Det hender jo at man får seriøse svar på ting man spør om, eller vil "lufte!" Man er jo garantert en ellen annen (eller 10) som er negative og surmaget, iforhold til det du vil ha svar på.... ' Jeg bruker dib som tidsfordriv, og leser gjerne "barnehage spørsmål", fordi jeg jobber i barnehage... Kan komme med problemstillinger jeg ønsker svar på, som jeg kanskje ikke vil spørre kolleger om, i første omgang...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Nei, mest for underholdning. Men jeg har fått flere gode venner her inne. Så selv om dette er et surreforum, kan det føre med seg gode ting.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Venner? nei.... jeg liker anonymiteten, jeg Svarer ALDRI med nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå