Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Mini er 16 mnd og han har allerede lært seg å klatre ut av grindsenga!!!! Dro å kjøpte "sovepose" på lørdag. Tenkte at da fikk han ikke foten sin over kanten, MEN han klarer jammen å komme seg ut av den også!! Så hva gjør jeg nå da??? Er så redd han skal skade seg og ikke minst at han skal tusle rundt på rommet sitt uten at vi hører det på natten.. Tips anyone??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Har du den på laveste hakket? Vet at Ikea har senger som senkes nesten ned til gulvet og da kan det bli vanskelig å krabbe ut.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Madrass på gulvet... Da kan han da ikke skade seg? Og så fjerner du det som evt ellers kan skade på rommet. At han tusler rundt på rommet om natten, og der ikke er farer, så skulle det vel gå greit. Ellers - madrass på gulvet på foreldrenes rom. Da har dere oversikt. Fatter ikke poenget med eget rom før en mener barna kan klare det på alle måter.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Etter at mannen min døde så har eldste jenta sovet i min seng... Hun sliter litt med seperasjonsangst etter å ha mistet pappaen sin, så hun vil sove i mamma sin seng. Så å legge dem på samme rom (inne hos meg) vil aldri funke. Minsten har alltid sovet på eget rom.(vegg i vegg med mitt) Det jeg egentlig lurer på er hvordan dere andre med små barn som klatrer har løst dette problemet uten å ta dem inn på deres rom... Ser egentlig ikke hensikten med det heller siden det største problemet er i den tiden hvor han skal legge seg og ikke på natten. Hvor får man eventuelt kjøpt slike seler??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 19.03 var HI forresten... Glemte å skrive det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå