Lycaenidae Skrevet 28. februar 2011 #26 Skrevet 28. februar 2011 Haha, jeg tror jeg blir gal av disse "symptomene", enda tr ikke har kommet tilbake etter pilleslutt... - murringer/stikninger - vondt i korsryggen - større pupper - har vært kvalm om natten, i dag kastet jeg opp. - vondt i huet - og nå sopp( har ikke tatt antibiotika på over et år ) and the list goes on and on! Kanskje jeg vil det så mye, at kroppen later som, hehe. MÅ slutte å "henge" her inne så mye:P
sunshinexoxo Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #27 Skrevet 28. februar 2011 Lycaenidae: Det var jo litt av en liste du hadde der da! Når jeg sluttet på pillen nå sist, så fikk jeg først en blødning som varte i 3-4 dager, så mens etter det igjen. Resten av perioden frem til neste mens, så hadde jeg såååå mye symptomer att Ikke sopp riktignok da! Er det lenge siden du hadde siste mens da? Jeg "innbilte" meg masse rart..men det var hormonene som styrte her hos meg, blir sånn etter pilleslutt for noen. Derfor det hadde vært spennende å vite når du hadde siste mens kanskje det er noe på fære : )
sunshinexoxo Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #28 Skrevet 28. februar 2011 Og det har fremdeles ikke tatt seg opp her hos meg altså..er bare øm jeg nå. Nesten sånn at jeg vil at tanta skal dukke opp..blir så sliten av å tolke symptomer!
Mimsa Skrevet 28. februar 2011 #29 Skrevet 28. februar 2011 Hei alle sammen! Jeg er ny på forumet og ny prøver, altså i 1.pp enda Jeg er på 6.dpo, og har IKM mandag 07.mars (om syklusen er i gjenge). Synst dette er kjempe spennande, samtidig som at jeg er litt avventende og forventer ikke at alt skal klaffe med en gong. Men er jo lov å drømme..! Vedr. symtomer så er jeg ikke sikker på om jeg kjenner så mye, eller om ting er innbilte.. skal ikke undervurdere min hypokonder-hjerne som forsøker å prakke på meg alle symtomer jeg leser og hører om (jeg leser en ting og tenker - jo kanskje føler jeg også det litt slik). Men om jeg kjenner etter så synst jeg både har litt periodiske stikninger i livmoren (er dette positivt ? - det føles ikke så positivt ut da..) og til tider føler meg litt små kvalm. Kvalmen begynte i går (går det influensa i Bergen for tiden montro?).. Ellers hverken ømme frontpartier eller andre 'festlige' symtomer :-)
sunshinexoxo Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #30 Skrevet 28. februar 2011 Mimsa: Velkommen! Jeg tenker at det kanskje er greit med minst mulige symptomer jeg altså, for da slipper man å bli skuffet ved en negativ test eller mens. Også blir man heller overrasket om man får to streker! Lett å innbille seg veldig mye : ) Husk å føre deg opp på ikm lista for uke 7 også! : ) Lykke til!
Mimsa Skrevet 28. februar 2011 #31 Skrevet 28. februar 2011 Tusen takk sunshinexoxo. Jeg er nå oppført på IKM lista for uke 10 Du har et poeng med minst mulige symtomer. Det er bare det at det er så lett å bli revet med av alt jeg leser, men egentlig så tror jeg nok ikke at jeg får full klaff allerede nå i 1.pp. Uansett så det er så deilig å være i gang og endelig prøve skikkelig. Må innrømme at jeg har vært verpesyk en god stund nå og har endelig fått med meg sambo på planen! Jippi!
Lycaenidae Skrevet 28. februar 2011 #32 Skrevet 28. februar 2011 Svar til sunshinexoxo: Tror nok det er bare hormoner her også. Slutta på pilla i november fordi jeg trodde jeg var gravid, tok 3 neg. tester. Begynte da å blø i en måned, fra 20. nov til 21.des. Etter det har det ikke skjedd noe, ingen mens, bare litt spotting her og der. Tok en clearblue for ca. en måned siden, da jeg skulle ha litt vin, som også var neg. Er rart hvordan hormonene herjer med en:P
sunshinexoxo Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #33 Skrevet 1. mars 2011 Vi kan nå ikke gjøre annet enn å vente å se. Nå har jeg ikm i morgen, og det få strømmene jeg hadde er vekk. Bittelitt stølhetsfølelse, men ikke noe å skryte av. Hva er oddsen for at man ikke får pms før mensen da? Sånn plutselig? MEN! Er kvalm..spesiellt etter jeg har spist, det kan være et pms tegn fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå