Gå til innhold

Ja, det måtte jo komme........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig måtte det komme. Mediene elsker jo sånt!

Skrevet

Ja, hvorfor skulle det ikke komme?

Skrevet

Jo, det er jo nettopp slik at dersom det skjer noe så tragisk, er det omtrent alltid slik at de får negativ omtale etter ei kort stund.....

Synes det kunne ha lagt seg litt, før noen uttaler seg om dumdristige vikinger. Lite respekt for de pårørende som sitter igjen.

HI

Skrevet

Men synes du ikke mannskapet også var litt respektløse mot pårørende når de bega seg ut på denne risikofylte ferden?

Skrevet

De var jo nettopp det. Det samme ble de kalt i live. Bør ikke komme som et sjokk på noen at det gikk galt. Trist og leit -ja, men seriøst!? Tror ikke dette betyr liv eller død for de pårørende

Skrevet

Men kan noen fortelle meg hva gjore de der?

Hvorfor reiste de?

Skrevet

"Tror ikke det betyr liv eller død for de pårørende" ?? Hva skal det bety?

Selvfølgelig var de dumdristige, hadde selv aldri lagt ut på en slik reise. Men at mediene skal fråtse i dette nå, er dumt synes jeg.

Skrevet

De skulle til Sydpolen for å markere at det var 100 år siden Roald Amundsen hadde vært der.

Skrevet

oki takk for svar, Var det noe tur som var sponest av Norge på noen måte?

Har det stått om det i avisen før og hvordan reisen fremtonet seg?

Skrevet

Tror ikke de blir mer eller mindre lei seg med en slik omtale var mitt poeng. Gjør de det har de ikke tatt innover seg hva deres sønn/sønnesønn/bror etc bedrev og da får de reise sitt sinne mot den avdøde som utsetter de for dette og ikke mot media som gir oss motstykket til den rosenrøde versjonen som er omtalt så langt. Og rosenrød i dette tilfellet er selvfølgelig ikke at de ble borte!, men at de var SÅ flinke og må ha vært fryktelig uheldige osv osv osv. Sorry, men jeg er møkka drittlei eventyrere som bare tar hensyn til seg selv og setter andres liv og helse i fare ved å holde på slik!

Skrevet

Jeg tror ikke det viste hva de bega seg ut på den siste dagen der været var som verst. Han kapteinen på det skipet som lette etter dem sa han aldri hadde vært ute i slikt vær, ikke engang med deres store og solide båt som var langt sikkrere enn barserk.

Jeg viste hvem en av de savnede var, og jeg vet han ikke hadde dratt ut om han hadde vist at været skulle bli så dårlig. Han sa at bersek var en god solid båt og at det skulle mye til for at den kantret.

Så tror rett og slett at det vardårlig når dem dro ut og at det brått ble temmelig ille. Det ser svært mørkt ut, håper han lever:( Håper dem alle gjør det.

Og ja, det er ikke spesielt fintfølende fra media at de kommer med slike saker, men det er jo typisk, de gjør det jo gang på gang, de eier ikke skam....Dette er å blir en tragedie, uansett hva og hvem som gjorde og sa dit og datt.

Skrevet

Jo de blir faktisk det da deres savnede sønner blir uthengt i media UTEN å kunne forsvare seg selv eller si NOE som helst. Så SELFØLGELIG føles det som et ekstra stikk i hjertet når media skriver sånt!

Ha litt mer inteligens da til å SE at de som sitter igjen IKKE har gjort noe galt, og de som er savned IKKE har anledning til å forklare sin verson.

Han jeg kjente var en eventyrer men han var langt fra dumdristig. Han ville ikke ha dratt ut i der været, det kom nok brått på og sånt skjer desverre av og til i slike ekspidisjoner. Han hadde et barn som han satte veldig høyt og han ville ikke ha utsatt seg for en slik fare!

1729

Skrevet

Men han utsatte seg altså for en slik fare og han døde muligens av det! Trist for sønnen. At ikke du kan se det fra utsiden forstår jeg jo, men det betyr ikke at alle andre er idioter forde!

Skrevet

Det er heller du som er idiot som sitter å leser media og tror de gir deg hele bildet av saken.

Skrevet

Herremin er det mulig å ha så lav inteligens at du skjeller ut etterlatte av en person som ikke kan forsvare seg selv....

Du har herved nådd bunnen som menneske!

Skrevet

Tenker kapteinen kjenner seg lur nå......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...