Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Brukte testen feil i går og fikk en svak skyggestrek. Jeg vil ta en ny i dag, men glemte helt å gjøre det når jeg tisset i morgest...
3+et lite nurk Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Du bør absolutt bruke morgenurin dersom du ikke er redd for å bli skuffet over negativt resultat. Morgenurin har den mest konsentrerte hcg-mengden og slår derfor tidligere ut enn urin midt på dagen. Dersom du allikevel vil prøve deg idag anbefaler jeg deg å IKKE drikk så mye og vente minst 4 timer med å gå på toalettet. Drikker du mye blir nemlig urinen vannet ut og tisser du ofte får ikke urinen tid til å opparbeide seg nok hcg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Poenget er at i begynnelsen av et svangerskap har men ikke så mye HCG i blodet enda, og siden det er lenge siden man har vært på do når man står opp om morgenen, er den urinen mer konsentrert og sjansen for positivt utslag er større. Du kan prøve å holde deg så lenge du klarer og ta en test da, men vil nok anbefale deg til å vente til i morgen
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Da venter jeg til i morgen da Takk for svar! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå