Gå til innhold

kan lillebroren til Tiril hete

Anbefalte innlegg

Skrevet

colin?

liker det navnet men det er jo forskjellige type navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Regner da med du får et annet type barn nå enn sist? Har aldri skjønt greien med at navn til søken bør passe sammen, de er jo ulike individer.

Skrevet

takk var nemmelig det vi tenkte også men fikk slengt i trynet i sted at det ikke var en bra kombinasjon.

Skrevet

hvorfor kan han ikke bare hete Toril?

Skrevet

Syns ikke det er problematisk at navna ligner hverandre lite. Men selv ville jeg aldri ha brukt noe som var så typisk engelsk.

Skrevet

Ingens lillebror burde hete Colin. Djeeezez.

Skrevet

Colin er fint. Skulle det ligne ville jeg sakt Taran.

Skrevet

Taran er et jentenavn, så det ville være enda verre.

Skrevet

Oida... da jeg fødte var det en liten gutt på avdelinga som skulle hete det. I ettertid har jeg tenkt at det var et kjempesøtt guttenavn. Ser jo at det er flest jenter som heter det nå, bare med å google det. Men det er gutter som heter det også.

Skrevet

Sier du det med engelsk uttalelse? Synes alltid det er rart at norske barn med norske foreldre får utenlsndske navn

Tirill og colin er en odd kombi, men smaken er som baken

Skrevet

haha nei det er vel et eksempel på navn som ikke fungerer så bra sammen i søskensameneng.

Skrevet

Tiril er jo et veldig norsk navn da, tenker på utseende og uttale. Colin ser jeg for meg som et erkebritisk navn. Jeg synes ikke de navnene passer sammen i det hele tatt. Dersom begge foreldrene i tillegg har vanlige norske navn så synes jeg navnet er helt malplassert i en vanlig norsk familie.

Skrevet

hvorfor i all verden må navnene passe så godt sammen da? om du synes at colin er et fint navn så kaller du han det. man må jo ikke ha navn som matcher på søsken. jeg synes ikke det i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...