Gå til innhold

Forhold som tar slutt når barn kommer til verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette? Hva var grunnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Å få barn velter hele den verden man har hatt, og det er en enorm omveltning og forandring som skjer. man skifter fokus totalt og man skal samarbeide og være enige om den lille, noe man kanskje ikke helt var forberedt på. plutselig er man aldri mer alene, en liten krever en 100% 24 timer i døgnet, og babyen er viktigere enn partneren.

Det er nok ikke så uvanlig at man føler at man glir fra hverandre, lite søvn gjør at man blir frustrert og irritabel..Man har ikke lenger tid til å være kjærester osv osv.. men man skal huske at dette bare er en fase i livet, det går over,man får mer søvn etterhvert og jeg tenker at man for en periode bare får akseptere at kjærlighetslivet ikke er på topp.

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette selv, men en venninne av meg opplevde det nylig. Hun sa de glemte å være kjærester midt oppi det hele. De sluttet bare med kjærlighetserklæringer, og disse små kjærtegnene som er så naturlige for folk flest ellers. Et kjappt kyss eller en klem, som kommer spontant. De bare kom ikke mer. Tror disse tingene kan være minst like viktig som sex, og kanskje mer i en setting der man er nybakte foreldre. Går det rutine i å glemme hverandre, kan det være lettere å gi opp enn å bygge opp nærheten på nytt. Tror jeg da... er glad det ikke gjelder meg og mannen. Vi er som nyforelsket igjen, med en to måneder gammel koseklump i huset. Krøller oss opp i sofaen og klemmer og kysser masse, og alt er bare helt perfekt. Selv om vi hverken har sex for tiden, eller sover sammen. Det kommer seg vel etter hvert, tenker jeg. :)

Skrevet

Jeg ble alene da jeg fortalte jeg var gravid.

Han sa det var fordi han ikke hadde følelser for meg, men for sin eks. Nå er de sammen og han vil ikke vite av oss.

Skrevet

Noen ganger er det å bli foreldre såpass livsomveltende at det kan kalles en livskrise. På samme måte som f eks alvorlig sykdom eller plutselig arbeidsledighet osv.

Skrevet

Noen ganger er det å bli foreldre såpass livsomveltende at det kan kalles en livskrise. På samme måte som f eks alvorlig sykdom eller plutselig arbeidsledighet osv.

Skrevet

Det begynner å gå litt feil vei her ja......vet ikke hva jeg skal gjøre for å rette det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...