Gå til innhold

Hjeeelp...forvirret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er samboer på 2. året med en mann jeg er utrolig glad i.

Økonomien i orden, vi krangler ikke og vi kommer veldig godt overens.

MEN, jeg kjenner jeg sliter mer og mer med datteren hans, som vi har annenhver uke OG vi har nesten aldri sex! Det siste er det største problemet, jeg merker jeg har mer behov enn han.

Og i går var jeg utro :( uff å uff, samvittigheten tar meg kraftig i dag kjenner jeg...

Han jeg var utro med er en utrolig flott gutt, som jeg har likt veldig godt veldig lenge. Og dette går begge veier. MEN, han bor hjemme hos faren og har ikke fast jobb.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... skal jeg prøve å ordne opp med min samboer, håpe ting bedrer seg? Eller skal jeg flytte fra han og se om det kan bli noe med han andre?

Jeg er jo så glad i samboeren min, samtidig som jeg kjenner følelsene blusser for han andre og...herregud, jeg blir gal!

Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte jo noe ganske viktig.

Jeg ser en fremtid med samboeren min, mtp hus, grei økonomi og slike ting, som jeg ikke ser med han andre pga livssituasjonen hans slik den er nå iallefall...

Skrevet

Det løser i hvertfall ingen problemer å være utro..

Voks opp og ta ansvar for din egen situasjon- Hvis du ikke har tenkt å respektere samboeren din, så er det best at du kommer deg vekk

(i hvertfall for han..).

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, er samboer på 3året å har vært sammen i 5år vi. Men ting er ikke som du har vært lengere, altså hverdagen har inn hentet oss, det er jobb, hus, å alt det som følger med. Jeg er også utrolig glad i min samboer, men her er det også lite med sex. Men det jeg savner mest er nærheten, å det å kunne sitte å timesvis å bare slappe av me god mat å snakke avslappet om alt og ingen ting.

Jeg har også en venn, som er der som jeg kan være hos bare å sitte i armkroken å se film, snakke om alt å rett å slett kose meg med, men har dårlig samvittighet for dette, for dette skulle jo vært noe jeg kunne gjort med samboeren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...