Gå til innhold

Stacker 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd slanketablettene Stacker 4 som man får kjøpt på grensa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er den type stack jeg har hørt om, så ville jeg ikke brukt det hvis du prøver å bli gravid.... Bruk google og søk.

Skrevet

ja, men det må du ikke bruke, IALLEFALL ikke om du er gravid!! det må du virkelig ikke finne på ! brukte de bare en liten stund selv, følte veldig fort at dette er ikke noe man burde ha i kroppen. er sikkert fullt av forskning som kan bevise det og. men : skal du gå ned i vekt er det virkelig ingen løsning. det baserer seg jo på folks lettlurthet om at man kan spise en pille, å så miste masse vekt. det kan man jo, men du går det garantert opp igjen.

for meg merket jeg på hjerterymen og selve følelsen av å være i kroppen min, at det ikke var bra. og alle jeg vet om som har prøvd, har gått opp igjen, det de gikk ned, uansett hvor innstilt de har vært på at "neimen de klarer det å skal holde seg sunne " etter dietten osv.

vil bare si IKKE gjør det :)

Skrevet

Jeg har brukt Stack 4.

Og på meg fungerte de som amfetamin nærmest!!! Eller at jeg hadde drukket 15 kopper kaffe. Skal sies at jeg er overfølsom overfor koffein da....

Ja, man får masse energi der og da.

Men veldig ubehagelig at hjertet banket så fort.

Og når jeg er "høy" på koffein, faller jeg alltid ned i kjelleren like etterpå...

Uansett skal man ikke bruke slike ting om man er gravid.

Nei, hadde jeg vært deg hadde jeg heller trent 30 Day Shred 20 minutter hver eneste dag. Det funker som bare det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...