Gå til innhold

Dere med småbarn: Hvor ofte vasker dere huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker en gang i måneden.. Hater husarbeid:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uka. Noen ganger to

Skrevet

En gang i mnd?? Oi.. Jeg vasker 1-2 ganger i uka, en skjelden gang etter 2 uker, da er det helt jævlig...

Skrevet

Støvsuger 2-3ganger i uken,

vasker en gang- kjøkkenet og do blir jiffet hver 2 dag

rydder hele tiden!!!

Skrevet

Vasker som oftest 1 gang i uken, noen ganger 2. Det blir sååå fort skittent med to små. Støvsuger gjør jeg annenhver dag, og badet må vaskes 2 ganger i uka. Jeg hater rot, så rydder veldig mye.

Skrevet

Støvsuger 1 gang i uka, vasker hver 2.uke. Feier over med kosten på kjøkkenet en gang om dagen, og litt her og der ellers i tillegg

Skrevet

Har både katt og hund så her blei det tørrmoppa ein gong i veka, støvsugd ein gong i veka, kjøkkenet blir vaska kontinuerlig og do/bad etter behov. Golvene blir vaska etter behov og det blir tørka støv eingong gong i veka. Me har ein fast vaskedag og då er det unnagjort på 1-2 timar :)

Skrevet

Støvsuger annenhver dag

Vasker toalett og vasken HVER DAG!

Vasker gulver hver 2 uke, utenom badromsgulvet hver uke.

Skrevet

Her blir huset vasket hver Fredag :)

Skrevet

Støvsuger 2-3 ganger i uken (lett 1-2 ganger, og mer grundig en gang), evt tørrmopper litt. Vasker badene 1-2 ganger i uken, kjøkkenbenker, bord ol daglig, men gulvene blir ikke vasket så ofte. Det kan fort gå 2-3 mnd mellom hver gang de blir vasket. Vi vasker selvsagt om det er behov, altså er grist, men da bare akkurat der det er grist. Hele gulvet føler jeg ikke trenger å vakes så veldig ofte. Unntaket er badegulvene, de blir vasket oftere. Jeg hater også husarbeid! ;-)

Skrevet

Støvsuger 1.gang i uken, vasker bad/toalett annenhver dag, vasker over gulver 2 ganger i måneden. Storrengjøring før jul.

Har da annet å fylle livet mitt med enn å vaske hele tiden.

Skrevet

Jeg også hater husarbeid, men hater vel så mye at det er skittent og rotete så jeg biter bare tenna sammen.

Støvsuger 2-3 ganger i uka, eller ved behov. Vasker bad 1 gang i uka, eller oftere ved behov. Vasker ikke tregolvet i stua så ofte, men hvis jeg ser det er skittent - vi har tregolv som bare skal sveipes over, ikke vaskes med vaskemidler osv. Kjøkkenet tar jeg daglig....

Skrevet

støsuge en gang i uken når man har hund, hadde aldri jeg orket, æsj da måtte støvsugeren vært fremme minst en gang pr. dag.

Hva legger dere som vasker "huset" en gang i uka i ordet vaske huset egentlig? Vasker dere da lister, vinduer, vegger alle hyller og krinkelkroker? eller bare overflate vasking som benker og gulv?

Skrevet

Da snakker vi om golv og trapper i tillegg til bad, dass o.l. De andre tingene du nevner vaskes en og annen gang innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...