Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Naboen har liksom gitt beskjed at vi burde måke snøen oftere på gårdsplassen. EN gang var det mye snø utenfor her, jeg måkte for to dager siden og nå har det detti ned noen snøfjoner inatt og da er han utpå her med freseren sin og freser min gårdsplass!? Han gjør det nok ikke for å være snill trur jeg.. han trur han eier gata her.. Demonstrerer liksom. Irriterer meg grønn:D
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Hadde noen måkt her, ville jeg blitt glad!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Hehe :-) Naboen min er ute og måker gårdsplassen min med snøfreser her også nå, men han gjør det fordi han er veldig snill og veldig glad i å kjøre snøfreser, og så får han hjemmebakte kaker og en flaske vodka for jobben. Stikk hodet ut av døra og smil til han og vink tusen takk, og se hvordan han reagerer, så finner du jo ut motivene hans for å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Faen ta? Hadde det vært min gårdsplass hadde jeg løpt over til naboen med en flaske vin og takket og bukket )
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Han er velkommen til å måke her:-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Hehe, skjønner at dere trur han er snill. Men han er ikke den typen.. han gjør det for å demonstrere. Jeg måker min egen gårdsplass når jeg føler for det Mye man skal henge seg oppi skjønner dere:P
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Rop ut til han at han må holde seg unna din snø!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Hehe.. om han gjør det for å hevde seg så hadde jeg hvertfall bakt noe godt til han og takka veeldig!! ikke sikkert han har lyst å gjøre det igjen da:p
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #9 Skrevet 27. februar 2011 Jeg ville latt som ingenting, blitt "overrasket" og spandert en muffins og en kopp kaffe. Utrolig hva som løser seg med vennlighet, selv om den er falsk. Hvorfor måker naboen gårdsplassen din da? Deler dere gårdsplass med han eller? Eller snur han bilen sin der?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 Han bruker ikke plassen til noe ellers enn å demonstrere:P
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #11 Skrevet 27. februar 2011 Det høres ut som det er vi som er naboene dine. Bare at vi har ikke snefreser. Straks det har snedd bittelitt så må mannen min ut å måke. Han elsker å måke sne. Han er veldig nøye med fine kanter og at det skal se ordentlig ut. Jeg synes han er litt vel eksterm. Men ok.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #12 Skrevet 27. februar 2011 uavhengig av hvilken grunn han har til å måke så er det jo superdeilig å slippe å måke selv
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #13 Skrevet 27. februar 2011 Da hadde jeg satt meg i en god stol ved vinduet, med en kopp kakao, og smilt pent og vinket til han når han så meg. Kronet det hele med å gi han en twist pose eller noe, med et kort som takker for at han tok dritt jobben, og han er velkommen hver gang snøen må måkes. Det kan virke snillt, men om han freste snøen for å være storkar, så tro du meg, den takke gaven vil være som å bite i det sure eplet for han sin del, og om det ikke var sånn ment, så kan det hende at du slipper noe mer snømåking resten av snø tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #14 Skrevet 27. februar 2011 Skjønner absolutt irritasjonen in. Men ville som flere over bare lent meg behagelig tilbake og godtet meg over at han sansynligvis irriterer seg mer enn du gjør siden han gidder å måke til deg
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #15 Skrevet 27. februar 2011 HVa I HELVETE har naboen med hvor ofte dere måker deres gårdsplass???!! Møkkafolk altså, ikke bry deg!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #16 Skrevet 27. februar 2011 Gå over med blomster og sjokolade :-) Kanskje han gjør det igjen! Mange grinebittere som er gode på bunnen, du får smøre på med sukker og honningsord så kanskje du slipper måkingen :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #17 Skrevet 27. februar 2011 Har slike naboer vi og.. jeg for min del lar de måke.. og later som om jeg ikke ser det... Gidder ikke være med på leken hans....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #18 Skrevet 27. februar 2011 Jeg lo så jeg grein til svaret anno 11:28 kom med:D Morro!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #19 Skrevet 27. februar 2011 Vist han ikkje eiger den plassen som det er snakk om kan du anmelde han for trakasering.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #20 Skrevet 27. februar 2011 Så hyggelig! Regner med at han klipper plenen din til sommeren også!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå