Gå til innhold

Stor areola - noen som har operert seg for minske dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer detta, da mine er aaaaltfor store. Har plaget meg hele livet, og har pga av em aldri dusja sammen med andre på skolen etter gym/svømming osv. Det er en skikkelig turn off for meg selv når jeg har sex, og vil helst ha bh`en på. Nå er jeg lei og vil gjøre noe med det.

Noen andre som har store her? mine er 5-6 cm i diameter, og jeg har små pupper :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er det vel bare å la seg operere da? Eller godta at det er slik du ser ut, og at mange andre også gjør det, og at ingen andre enn du selv bryr seg..?

Jeg har også store areola, ca samme diameter som dine. Men så har jeg da også 75 E/F i bh-størrelse, og plages overhodet ikke av det...

Skrevet

Er ikke 5-6 cm helt normalt da? Mine er iallefall så store, og jeg har B-cup.Jeg tror ikke jeg ville tatt noen sjanse p å forminske dem. De har jo en funksjon i tillegg til utseende og følsomhet.

Se her: http://www.007b.com/nipple_gallery.php#shape

så ser du at vi kommer i alle mulige størrelser og at alt opp til 10 cm i diameter er helt normalt.

Skrevet

så på den siden i går faktis, og det er jo rene freak-showet....

Og du over. er STOR forskjell på en liten 70 B og en 75 E/F....

Skrevet

Freak show?? Nei, dette er virkeligheten:) Tror noen ganger vi har noen fantasier om hvordan vi bør se ut som slett ikke er bra for oss!

Skrevet

Freakshow? Det var bilder av vanlige pupper.

Skrevet

Det er ikke freak show- det er virkeligheten om hva som skjuler seg under BHen til vanlige kvinner :)

Skrevet

Dere er forferdelig snille :)

Men ingen kan overbevise meg om at det er normalt at areolaen dekker halve puppen. Jeg har sett pupper i dusjen, i gymmen, puppene til venninner osv osv, og INGEN har så store som meg... Klarer bare ikke å like dem... dessverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...