Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Barna er 7 og 8 år og roter forferdelig. noen råd? Kan ha det strøkent, men dagen etter er det nesten like ille. Rommet til 7 åringen flyter. Blir lei. Ikke trivelig. De er med å rydder. Så det er ikke sånn at jeg rydder etter dem. Lar det heller stå så må de ta det selv. Ville trodd at det skulle bli lettere å holde orden når barna blir større.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Unnskyld, men jeg kan ikke annet enn å le:-) Er det noen barn på den alderen som klarer å holde rommene sine ryddig ??? Mine roter like mye, og jeg tror dessvere det er veldig vanlig.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 barn ser ikke rot på samme måte som vi voksne, men du kan lære dem at ting må legges på plass før de forlater rommet / går og legger seg
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Vi ser rot, barna ser system i rotet men kan noen med hånda på hjertet si at rommet til barna er ryddige etter at de har stått opp om morgenen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå