Gå til innhold

Hva er det han PRØVER på?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har en eks jeg ikke går overens med om dagen. Snakket med han igår om samvær ( For datteren på 2) som han egentlig skulle ha neste helg ( samvær er egentlig annehver helg). Men neida, han er blakk sier han og har ikke råd til noe som helst. Igår tilbudte jeg bensinpengene for kjøreturen, samt fylle opp kjøleskapet med mat sånn at han får se henne og da var det bare "Nje, vet ikke"... Uansett så drikker han opp pengene sine bla! Igår hadde jeg barnefri en kveld ( vesla sov hos bestemor) og fikk besøk av ei venninne og da startet han å sende meg masse mld. " Hei, hva gjør du"? så svarte jeg da.. Og da bare MÅTTE han si at han så på kamp med to damer fra jobben men at han ikke drakk. Det virket som et litt stakkarslig forsøk på å gjøre meg sjalu? Senere skrev han " Har fått en dram av ¤¤¤¤ ( en av damene), begynner å bli brisen"

Så sendte jeg han en lang melding der jeg skrev at hvis han skal drite fullstendig i datteren sin og prioritere drikking, pokerkvelder, kamerater og andre ting så kan han faktisk bare gi F i å terrorisere meg med masse mld. Jeg har heller faktisk ikke interesse av å vite hvem han er sammen med på fritiden sin! Hvordan skal jege egentlig takle denne fyren?? Han sier " Oppfør deg, vær høflig ellers kommer jeg ikke i det hele tatt. Du burde være glad jeg kommer i det hele tatt" ( Ja han er UMODEN)

* Hilsen irritert* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...