Gå til innhold

hun sier ditt, han sa datt og de vil dott

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm..

Nå blir jeg vel halshugd til de grader ved å skrive dette;

Men jeg lurer litt på noen ting:

Parforholdene deres;

stoler dere ikke på deres mann 100% ? Siden det er antydninger til ditt og datt når han løftet opp hånden på den måten og så på ei dame i butikken... Ja, you name it...

Synes det er forferdelig mange her som skriver at dere går inn på tlf til sambo/mannen deres og "plutselig" havner på en mappe.. Innrøm det jenter.. DERE VIL FINNE NOE?!?

Jeg sier ikke på noen måte at mitt forhold er det mest perfekte i verden, men jeg kan trygt si at jeg stoler på han 100% og kunne aldri krenket han på denne måten og gå igjennom alt han gjør..

Svigers;

dere er mange ute her som virkelig har noe å si på hvordan svigers er. Hun er kanskje for kontrollerende, synes ikke måten barna blir kledd er riktig, når babyen kommer så skal hun gjøre sånn og sånn.. Klart det blir masete..

Men et spørsmål; om en fremmed person hadde kommet frem til ungen din for å gjøre alt vidt forskjellige ting som foreks å fikse jakka, bytte sko osv (rent billedlig) .. Du hadde vel sagt klart i fra om at dette er din unge, og det skal bli gjort på din måte?

Vel her er nyheten: Tell your mother-in-law this; det er din unge..

(hun er for vanskelig, hun skjønner ingenting osv.. Vel, si det igjen..)

Husk på at sviger er fra en annen generasjon enn oss, så de må kanskje få det inn med spiseskje istedet for teskje ;)

Hvorfor kan man aldri få se et innlegg med overskrifter som virkelig viser de gode sidene ved livet også?

Det er for mye negativitet synes jeg..

Nå kommer vel noen av dere med skikkelig gullkorn snart tenker jeg med dette;

at jeg lever i en luftboble, vet ikke åssen det virkelige liv er osv.. Vel jo;) Jeg vet hvordan livet kan behandle en både rettferdig og urettferdig..

Jeg har opplevd mye dritt denne siste måneden, men det er det positive som får meg fremover..

Ellers så vil jeg bare ønske alle en superduper herlig dag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ikke har noe å skjule så kan man være en åpen bok for partner.

Da burde det ikke finnes noe "snusk" på pc eller mobil.

Leter men har man som regel en grunn. Ingen røyk uten ild.

Jeg er en åpen bok for min partner men min partner er tydeligvis en idiot etter nattens festligheter.

Det tolereres ikke og jeg pakker og drar.

Det verste er vel kanskje at mange jenter godtar å leve under slike forhold. År inn år ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...