surremus Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Tenker litt på å selge tulla sin Emmaljunga City Cross, 2008 modell.... Den har sort bag og sort/beige sportsdel. Undres litt på hvordan intr egentlig er for å kjøpe bruktvogn? Har også en sort Voksi pose som ikke lenger blir brukt Det er vemodig når en periode i småbarnsfasen er over :/
Gulosten™ Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 City Crossene er nok populære! Vurderte lenge en sånn til minsten, men den var for lav for ryggen min. Legg den ut på finn, med bilder, til halv pris av ny pris hvis den ser pen ut.
surremus Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2011 Takk for tipset Kan jeg få spørre om hvordan det var for lav for ryggen? Det bare forbauset meg litt Spør i beste mening, så det må ikke tolkes negativt
Gulosten™ Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Dårlig rygg, måtte bøye meg langt fremover for å årne nedi der (ikke bagdelen altså, men sportsdelen). Bare min rygg som er teit
surremus Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2011 Ahhh, skjønner Trodde du mente at vognen var for lav å trille med, altså håndtaket... Og det kunne jeg ikke helt se for meg *ler*... Med tanke på at barnefaren her en nesten 2 meter, hehe ))))
Gulosten™ Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Å nei, absolutt ikke Det var høyt og fint håndtak! Men jeg er sånn som ikke klarer å reise meg opp igjen når jeg har tatt noe ut av skittentøyskurven eller oppvaskmaskina, langt mindre enn feit beibi fra en vogn som hadde såpass lav sportsdel Også kjøpte jeg Scooter!! Men - den kan han klatre ut av sjøl, og vi bruker den bare når pappa skal være med på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå