Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #1 Skrevet 27. februar 2011 Jeg har vært inne på dette forumet en stund, men enda ikke greid å knekke koden for å finne ut hvilke svar som hører til hverandre. Mulig at jeg er litt enkelt møblert, men jeg synes det er helt håpløst når man svarer på innlegget, så risikerer man at det havner helt nederst eller midt i en rekke andre svar. Har skjønt at det er noe med disse strekene, men hva?? Noen som kan forklare meg dette??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Hvis du svarer hovedinnlegget (altså trykker på svarknappen helt øverst i hovedinnlegget) kommer svaret ditt helt nederst. Om du trykker på svarknappen på noen av de andre innleggene under hovedinnlegget vil ditt svar komme under det du svarte på (hvis ikke noen svarer før deg på samme innlegg, da kommer det under det innlegget igjen) Det enkleste er at man legger til hvilket innlegg man snakker til om man ikke svarer direkte til HI ( f.eks ved å vise til klokkeslettet innlegget ble lagt inn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå