Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Kutte ut "venninnen" din og finne en bedre mann. Slikke sårene dine, heve hodet å gå videre i livet. Dette gjør sikkert forbasket vondt nå, men du kommer over det med tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Hvem er han? Broren din? Faren din? Onkelen din? ............
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Så sjuke dere er som svarer så dumt og stygt! La nå den stakkars dama være i fred hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med. Jeg sier som hun over her: kutt dem ut, begge to, nå straks. Og finn noen gode mennesker, venner, søsken, som kan være til stede for deg de neste dagene. Du er i sjokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå