Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 at han ikke bryr seg om meg mer.... jeg er sa lei meg, vet ikke hva jegskal gjore..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Finn på noe bedre, da. Trolling er kun gøy hvis det er troverdig!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Du var her tidligere i dag, ikke sant? Og dere har krangla og hatt det fælt nå før han gikk ut? Jeg tror han er full og blir tøff i trynet uten nødvendigvis å mene det. Dette høres ut som et dårlig råd, men prøv å få deg litt søvn. Ikke driv og terroriser ham med å tekste i tide og utide i kveld. Ting kan se helt annerledes ut i morra tidlig.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Dette er såklart kødd. Det er samme personen som "ingen vil hjelpe" og som "ikke vil leve mer"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå