Gå til innhold

han er pa utdrikningslag sendte melding..


Anbefalte innlegg

Skrevet

at han ikke bryr seg om meg mer.... jeg er sa lei meg, vet ikke hva jegskal gjore..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn på noe bedre, da. Trolling er kun gøy hvis det er troverdig!

Skrevet

Du var her tidligere i dag, ikke sant? Og dere har krangla og hatt det fælt nå før han gikk ut?

 

Jeg tror han er full og blir tøff i trynet uten nødvendigvis å mene det. Dette høres ut som et dårlig råd, men prøv å få deg litt søvn. Ikke driv og terroriser ham med å tekste i tide og utide i kveld. Ting kan se helt annerledes ut i morra tidlig.

Skrevet

Dette er såklart kødd. Det er samme personen som "ingen vil hjelpe" og som "ikke vil leve mer"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...