Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Rea!! Hva er det slags navn da? Minner meg veldig om salg i Sverige! Stakkars barn sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Ok det skrives visstnok Rhea men likevel er det ikke mulig og finne et bedre navn??
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Rhea er et nokså populært navn i USA Skulle jeg ha brukt skarp r, hadde jeg nok heller uttalt der Ria (på grunn av den engelske uttalen) framfor Rea.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Fortsatt bedre enn hun jeg hørte om som heter Luft.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Her jeg bor er det ei jente som heter Bjørk. og det er et fint navn det, men så har hun 2 brødre som heter Ask og Eik! Søte barn altså, men veldig spesielle navn!
Gjest Antarctica Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Rhea er en gudinne, tror det er fra romersk mytologi. Så den er like gammel som Julius, Helena og Alexander!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå