Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Armbåndsur. Jeg har to. Triwa og CK. Ikke noe eksklusive greier.,
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 7 eller 8 armåndsur, tror jeg at jeg har
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Saklig spørsmål,hehe. Fikk et Stormur som 15-åring og brukte det sjeldent. Fikk et oppusset arveur som 30åring og brukt det 4 ganger. Klarer ikke å gå med smykker/klokker o.l. Klokke på mobilen...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 22.40 her igjen: MEN: jeg har ellers klokker i nesten hvert ENESTE rom! t.o.m på vaskerommet i kjelleren, slå den! hadde tidligere på do også, men ble litt stresset av det,hihi.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Aner ikke hvor mange vi har, men har bare en som har batteri og det er ene barnet sitt. Har ett lager som vi skulle ha skiftet batteri på. Jeg har to ring klokker og ett armbåndur. Ungene har en og to klokker hver. Bare hun ene som bruker klokke, de andre gidder ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå