Gå til innhold

hadde du reagert? Isåfall hvordan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en bekjent av deg, driver på med eksen..(som nå har ny kjæreste) uten beskyttelse..

Og ikke får mensen til rett tid..

 

Så sier hu : Om jeg er gravid, kommer jeg til å drepe ungen!

Da reiser jeg på sjukehuset med engang! Går ikke det, drikker jeg..

 

Hvordan hadde du reagert?

En bekjent av meg sa det, hun "hater" unger, i følge henne selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. Det er jo ikke det jeg skulle fremtil.. Men mener hvordan hun sier at hun vil ta livet av ungen. Er det ikke bedre å være sikker med beskyttelse?

Skrevet

Hadde ikke tatt henne alvorlig og tenkt at det bare var noe hun sa for å tøffe seg litt

Skrevet

Kalles ikke dette abort, på fagspråket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...