Gå til innhold

Hvilken uke er jeg i tro??? (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde første dag av siste mens 16.jan. Hadde 33 dagers syklus de to gangene før der. Før det hadde jeg en MA, så syklusen kan jo selvsagt være litt varierende.

Fikk litt usikre resultater på eggløsningstestene, men hadde ca eggløsning rundt 1-4.feb (mener siste dagen vi hadde samleie rundt denne perioden var 3 eller 4.feb - husker ikke helt sikkert).

Tok graviditetstest på dag 34 og tenkte at nå får jeg sikkert resultat, men fikk veldig svak test. Tok de nest to dagene nye tester (billig tester - strimmel) og fikk like svakt eller svakere. Mandagen tok jeg nok en test (tenkte at nå var det sikkert over) men den ble bittelitt sterkere. Tok test hos lege også som var ganske svak.

Tirsdag (tror jeg det var) tok jeg en CB test med ukeindikator. Den viste 1-2 uker. Er Hcg-nivået mitt lavt fordi det kanskje ikke er som det skal eller kan jeg rett og slett ha blitt befruktet så sent tro? Dersom jeg gikk 14 dager tilbake i tid har det tatt ca 5 dager før jeg ble befruktet.

Jeg får så ulike resultater når jeg taster inn på disse terminkalkultorene. Har noen en god kalkulator som f.eks kan ta utgangspunkt i både eggløsning og lengde på syklus?

Vennlig hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalkulatoren som ligger på denne siden (under "bli gravid") tar hensyn til første dag i siste mens og lengde på syklus ;)

Skrevet

Med normal syklus som er 28 dager så er du 6 uker på vei. Med din syklus så er du 5+2 uker med termin 30 oktober ;)

Dette er ifølge babyverden og den synes jeg virker mest korrekt...

Skrevet

Jeg har fått alt fra 4+6 til 6 uker på vei på ulike kalkulatorer. Grunnen til at jeg kanskje tror jeg kan være så kort som 4+6 er at den CB testen med ukeindikator viste kortere på vei enn jeg trodde jeg var og dermed at befruktningen skjedde sent. Gleder meg til tidlig ultralyd om 17 dager, så får jeg vite mer nøyaktig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...