Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 jeg har alltid mens at polygami ikke er ideelt, for selvom det er vanskelig å leve hele livet med en person for mange, så er det unaturlig for de fleste å dele på maken sin. Det føles feil og man blir sjalu. Men denne storfamilien virker jo normal og lykkelig?! Og nå skal disse damene få en fjerde søsterkone. Hjelpes, dette var STERKE kvinner, og en veldig flink far og mann! Jeg hadde blitt sjalu, men så har jo disse menneskene vokst opp med dette livet, så for dem er jo dette naturlig. All ære til de som får til dette, må jo være en veldig sammenspleiset og kjærlig familie! Men synd samfunnet (meg inkludert) har fordommer og negative tanker rundt de som velger å leve i polygami.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå