Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Når Jenny ikke blir knyttet til Skavlan Ingrid ikke blir knyttet til Angelica Wenche til Foss Ida til lønneberget osv.osv.osv?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Nei, si det. Kanskje Jenny, Ingrid,wenche og ida er mer vanlige navn for oss en Sienna?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Fordi det fins mange Jenny, Ingrid, Wenche, Ida, Ulrikke, Julie, Jennifer osv. Men jeg vet bare om en Sienna og det er Miller
Gjest Antarctica Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Sienna er for meg et område i Italia, som i sin tur blant annet har gitt navnet til malingstubene mine( brent sienna, rå sienna: jordfarger) og man kunne like godt gitt ungene navn som Umbra, Oker eller Asur. Syns det er helt på trynet å kalle folk for stedsnavn, og fatter ikke at det er OK med nanv som Brooklyn og Chelsea på mennesker. Som om vi i Norge skulle kalle ungene våre Fauske og Kyrksæterøra?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Hmm.. jeg kjenner ingen Jenny. Kjenner en Wenche og to Ida. Og hele tre Siennaer, der den ene er min tipp-oldemor hi
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Pashala - Du vet at stedsnavn ofte blir valgt ut i fra Navn ikke sant? Sienna er et helt vanlig navn i Italia. Og byen heter forøvrig Siena. hi
Gjest Antarctica Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Sienna Byen heter det, ja, men har gitt navn til malingen likevel, og da med to n-er. Noen byer har navn etter mennesker, men Siena er da ikke etter noe navn, da gjelder det heller helgener som San Marino eller San Candido
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Siena er ikke et navn nei, men Sienna er det. Get it?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #9 Skrevet 26. februar 2011 Jeg tenker også på Miller... På samme måte som jeg tenker Jolie, når jeg hører Angelina og Pitt, når jeg hører Brad.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #10 Skrevet 26. februar 2011 Datra til Pia Lycke heter Senja og det er da ikke uvanlig å ha navn etter stedsnavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå