Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke har kjøpt noe enda?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Foreløpig har vi ikke kjøpt så mye som en vaskeklut - vogn/seng etc har vi fra før. Men i de andre svangerskapene har jeg fryda meg over å kjøpe søte små klær, håndklær etc. Vi vet ikke kjønnet denne gangen heller, men det har ikke vært noe problem i forhold til "shopping genet" i de tidligere svangerskapene. Har selvsagt kikket litt i babyavdelingen i diverse barnetøyforretninger, men jeg kjenner at "nei, venter en stund til." Er jeg den eneste som føler det slik 12 uker før termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, 10 uker igjen til termin og føler meg ikke helt klar for å kjøpe så mye enda.

Må kjøpe ny vogn denne gangen, så jeg vurderer å legge inn en bestilling før prisene på vogner skal gå opp 1. mars, men føler ellers jeg har all verdens tid.

Har to barn fra før, så noe arveklær og bilsete er jo i hus, men mye må kjøpes inn før tredjemann ser dagens lys. Vet ikke hva vi venter, så jeg har ikke falt for fristelsen til å kjøpe søte babyklær enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første fellesbarnet vårt.. ( samboern har ei på 7 fra før).

Så vi må ha alt nytt.. Så vi har kjøpt inn det meste alt. :) LItt morro også å handle alt sammen.

Eneste vi ikke har kjøpt så mye av ennå er klær. Vi vet ikke kjønnet, så har bare kjøpt inn det vi trenger til første par ukene.. vente med resten til etter at babyen er født. :)

 

Stellebord og badebalje har vi arvet av et vennepar, og vugge låner vi av familiemedlemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke kjøpt noe ennå, mangler alle de store tingene bortsett fra stellebord, d har vi fra før som er over badekaret. Ellers så trodde jeg at jeg måtte handle inn vogn i dag,men ringte barnashus å de hadde ikke hørt om noen prisendringer på vogner eller annet utstyr fra 1 mars. så tar d litt rolig ennå. er 30+5 i dag jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang kjøpte vi en hel masse stasj som jeg synes var helt unødvendig - ble egentlig litt overrasket over hvor lite babyene trenger:)

Så denne gangen har vi foreløpig ikke kjøpt en eneste ting. Vi har gutt - og får jente, men vil gjeren styre unna "rosa-hysteriet" så lenge som mulig. Vi trenger vogn og bilsete også - kanskje mer? Har ikek hatt tid til å tenke på dette ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 1. juni, men har heller ikke kjøpt noe!

Skal gjøre om et av soverommene til barnerom og selv bygge en stellekrok på badet, så det står øverst på listen:)

Jeg går ut i permisjon en uke før tiden, med avspasering og sånn, så da regner jeg med å kunne kjøpe en del av mindre tingene (tøy, stellelkluter osv). Dessuten får man jo så mye i alle de gratispakkene man kan bestille, så da ordner jeg mye av seg selv som man trenger helt i begynnelsen.

Vogn blir kjøpt i begynnelsen av april på besøk hos svigers i Danmark, og krybben har blitt brukt i generasjoner, så den skal bare vaskes så er den klar:)

Men gleder meg til å begynne å få ting i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...