Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 fordi jeg er deprimert.... Ikke mye men akkurat ikveld....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Javel, ditt valg, men tror du virkelig at du blir noe mindre deprimert av å drikke mens du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Vel, så lenge du ikke drikker alkohol så er det ikke noe å mase om
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 om jeg hadde hatt andre valg hadde jeg gjort det.. HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Sutre sutre! Suck it up og tenk på babyen din du! Og klarer du ikke det så er du heller ikke klar for å bli mamma.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Ehh..dette lukter "syns synd på meg da" innlegg laaang vei! Du hadde ALDRI skrivi det her hvis ikke du syns det var feil og vil ha hjelp! Ring føden og få samtaler!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Dette innlegget ditt kommer til å gi deg mye pepper her. Om det er tilfellet at du drikker alkohol så er jo det veldig synd. Da dette kan skadet barnet ditt. Er det ikke noen du kan snakke med? Du trenger sansynligvis hjelp?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #9 Skrevet 26. februar 2011 Synd at du setter dine egne behov foran babyen!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #10 Skrevet 26. februar 2011 Om det er snakk om alkohol her så finnes det alltid andre utveier mot depresjon, alkohol er vel egentlig det dårlgste alternativet!!! Skjønner ikke helt hva du vil med dette innlegge siden du skriver så lite, men er dette sant så søk hjelp
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #11 Skrevet 26. februar 2011 Sikker på at du ikke bare er gravid og kjeder deg..? ikke mye, men akkurat ikveld? Kjeder deg nok til å skrive noe slik tull for å oppnå en simpel underholdning på en lørdagskveld?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #12 Skrevet 26. februar 2011 Å drikke fordi du er deprimert vil ikke hjelpe deg til å føle deg bedre. Det vil ofte føre til at man trenger enda mer alkohol neste gang for å dempe smerten og samvittigheten for å faktisk ha drukket når du er gravid. Skaff noen å snakke med, det gavner både deg og barnet.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #13 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var mye deprimert i svangerskapet, men det ble værre av å drikke litt. Da fikk jeg drit dårlig samvittighet oppå det hele, så jeg gjorde ikke det så mange ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå