Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Hva slags fobi hadde du, og har det hjulpet? Jeg plages av sosial fobi til tider(det er litt opp og ned), og kunne gjerne tenkt meg å prøvd noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Ikke prøvd det, men kunne virkelig tenke meg å prøve, sliter med edderkoppfobi (sånn type som ødelegge nattesøvnen til tider)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Ja, en gang, uten noen spesiell "fobi", fin time. Gjorde det for å prøve, men har ikke vært tilbake da jeg egentlig ikke føler jeg har hatt behov for det og enda mindre tid til det. Men når ting roer seg skal jeg definitivt tilbake. Sambo har gjennom mange år slitt med en del angst og tenker og analyserer litt vel mye, og han har gått mye til tankefeltterapaut for det. Han skryter veldig av det og er kanskje en gang eller to i året tilbake "for litt påfyll" når han føler han har behov for det. Samboers niese (12/13 år da) plagdes også med sosiale ting ifm skole/venner etc, og hun gikk en periode til tft. Hun hadde STOR effekt av det. Skader ikke å prøve i allefall.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 hmm... det frister. Takk for at du fortalte om erfaringene HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har forsøkt det og det var noe forbanna piss. Han terapeauten mente at jeg måtte banke bort at jeg ble seksuelt misbrukt som liten for det var det som blokkerte meg. WHAT? Jeg har aldri blitt misbrukt, men han gikk helt i vranglås og skulle ha meg til å mane frem bilder av dette, som ikke hadde skjedd, og banka, hardt slik at det gjorde vondt, og styrte på. UTROLIG EKKELT! Aldri vært med på noe lignende og etter to ganger fikk jeg nok og gikk aldri tilbake.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Ser dere på søndagene program om akkurat tft..tankefeltterapi...mats som er med i programmet kjenner jeg og han er dødsflink.TFT hjelper absolutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå