Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Kvalme, vondt i magen, veldig hyper baby, litt varm, slapp... eller er jeg bare syk?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Syk, ikke fødende. Hvor langt er du kommet?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 er i uke 37 nå ok, er førstegangs så måtte spørre, siden dette er nytt for meg. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå