Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Hvor farlig er det???? Jeg er skikkelig avhengig av nesespray, og har holdt på i mange år
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Aner ikke, men ble avhengig selv en gang. Jeg gikk over til barnevarianten av otrivin. begynte med to-tre spray siden den ellers ikke virket optimalt, så kuttet jeg ned til en spray, sjeldnere og sjeldnere, og ble kurert i løpet av et par dager. Legene har og ting de kan skrive ut som kan hjelpe for å bli kvitt avhengigheten.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Huff, det er forferdelig slitsomt å være avhengi av nesespray altså Og jeg er liksom mer tett nå, etter at jeg ble gravid... HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Otrivin skal du ikke bruke under graviditet. Rhinox er greit, men da under anbefalt dosering. Jeg ville snakket med fastlegen jeg. Og i påvente av dette heller forsøkt med saltvannsspray. Lykke til! Høres trasig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå