Gå til innhold

Arthur ,fint eller ikke ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det til lillebror ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søtt navn egentlig. Ikke ofte jeg har hørt det, og usikker på om jeg ville valgt det selv, men det er jo ganske søtt:-)

Skrevet

Syns det er ganske fint, har en kompis som heter det :-)

Skrevet

Når en kompis fortalte at sønnen skulle hete det for 5 år siden ble jeg litt sånn betenkt over navnet. Uvant, og minner jo litt om Kongen av Queens hehe. Men synes det er et helt greit navn :)

Skrevet

Kjempefint. Har bare kjent to Arthurer i mitt liv, den ene var vel født ca 1910 og er død nå, den andre er ca 15 år og en kjekk fyr. Det er ikke så oppbrukt som en del andre navn (tenker på Alfred og Albert, som har hatt oppsving etter 2000)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...