Gå til innhold

Kan lillebroren til Sienna hete...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strengt tatt kan ingen hete kjell-børre

Skrevet

Ja det klinger fint sammen...

Skrevet

De passer perfekt- like triste navn.

Skrevet

Sienna et et av de aller nydligste navnene som finnes.

 

Hilsen mamma til Sienna

Skrevet

altså det er ikke ett navn jeg ville valgt, men du må jo selv bestemme. er jo det du mener som teller ;)

Skrevet

Beklager- klart er en av foreldrene fra utlandet er det kanskje ikke så rart.

Skrevet

Hva med Alise, Albert, Anton, Alexander, Anja, Bendik, Benedikte, Bejamin, Ben, Beatrice, Camilla, Charlotte, Cecilie, Christoffer, Christian, David, Elisabeth, Eleanor, Fredrik, Frans, Georg, Henriette, Helene, Hanna, Henrik, Iselin, Julie, Jeanette, Jonathan, Jens, jakob, Lilly, lennart, Melissa, Magdalena, Maria, Nikolai, Nelly, Nadia, OG SÅ VIDERE

 

Må man være utenlandsk for å kalle barna sine dette også?

Skrevet

Litt sår??? Sienna er i en helt annen gruppe en de andre navnene du nevner. Det gjør vel ingenting at du velger et navn som mange mener er litt "try to be special"- hvis du liker det er vel det det eneste som betyr noe.

 

Jeg driter i hva folk måtte mene om mine navn valg.

Skrevet

Jeg har bare gutter, så navnet har ikke vært aktuelt for meg. Men hadde vurdert det om jeg hadde fått jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...