Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Strengt tatt kan ingen hete kjell-børre
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 De passer perfekt- like triste navn.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Sienna et et av de aller nydligste navnene som finnes. Hilsen mamma til Sienna
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #10 Skrevet 26. februar 2011 altså det er ikke ett navn jeg ville valgt, men du må jo selv bestemme. er jo det du mener som teller
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #11 Skrevet 26. februar 2011 Beklager- klart er en av foreldrene fra utlandet er det kanskje ikke så rart.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #12 Skrevet 26. februar 2011 Hva med Alise, Albert, Anton, Alexander, Anja, Bendik, Benedikte, Bejamin, Ben, Beatrice, Camilla, Charlotte, Cecilie, Christoffer, Christian, David, Elisabeth, Eleanor, Fredrik, Frans, Georg, Henriette, Helene, Hanna, Henrik, Iselin, Julie, Jeanette, Jonathan, Jens, jakob, Lilly, lennart, Melissa, Magdalena, Maria, Nikolai, Nelly, Nadia, OG SÅ VIDERE Må man være utenlandsk for å kalle barna sine dette også?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #13 Skrevet 26. februar 2011 Litt sår??? Sienna er i en helt annen gruppe en de andre navnene du nevner. Det gjør vel ingenting at du velger et navn som mange mener er litt "try to be special"- hvis du liker det er vel det det eneste som betyr noe. Jeg driter i hva folk måtte mene om mine navn valg.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #14 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har bare gutter, så navnet har ikke vært aktuelt for meg. Men hadde vurdert det om jeg hadde fått jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå