Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Og jeg skjønner det godt! Hun er en meget spesiell dame, for å si det sånn. Jeg er vandt med moren min, men jeg må innrømme at hun kan å suge til seg all energi. Jeg har nå nesten unngått å besøke henne siden jeg føler meg helt utmattet når jeg går derifra.Men, allikevel, jeg tror hun trenger hjelp, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få henne til å innse det selv. For to år siden pratet jeg med henne om at hun burde komme seg til psykolog (hun ble enke), men hun nektet. Hun har null tilstro til psykologer. Allikevel var hun så deprimert at hun kjeftet på mannen min ved en anledning og sa at det var min skyld at hun ønsket å ta livet sitt. For tiden er hun enten høyt oppe eller langt nede. Når jeg besøker henne sitter hun bare å snakker dritt om alle, hvor dumme folk er og at hun alltid har rett. Hun er sint på mannen min for tiden pga at dataen hennes har kræsjet (det er mannen min som pleier å ordne tekniske ting hos henne, men denne gangen må hun bytte skjerm, det er visst min manns feil...) Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Gjør som du gjør, ha så liten kontakt som du kan. Og prøv på nytt å si til henne at hun trenger hjelp. Hun høres faktisk alvorlig syk ut, manisk-depressiv eller noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Ville sagt at vist hun ikke oppsøkte hjelp så ble dere ikke til å komme dit. Fortell henne at du heller ikke godtar at hun oppfører seg slik mot mannen din. Jeg ville også sluttet å hjelpe henne med tekninske ting når hun er slik. Er nok ikke noe som hjlper om hun ikke får hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå