Gå til innhold

Jeg blir våt av vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ut for å hente posten, det regnet ute. Tro det eller ei, men når jeg kom inn i gangen igjen var jeg blitt våt. Er ikke det rart? At man blir våt av vann liksom?

Noen som har noen gode tips og råd og hvordan man kan slippe å bli så våt? Jeg har paraply altså, men liker ikke fargen på den og det er ikke rette merke så den nekter jeg å bruke. Mannen min synes den er grei å bruke, er det jeg eller han som er rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg såååå godt! Jeg har et lignende problem med solen om sommeren. Jeg blir helt rød i huden etter bare noen dager i solstolen. Mange mener jeg må bruke solkrem, men jeg bruker heller fuktighetskremen min, fordi den jo inneholder gullpartikler, og det jo ikke finnes solkrem som gjør det.

Tips: ungå å bli våt med å holde deg innendørs når det regner. Jeg går kun ut på soldager om sommeren.

Skrevet

Det er du som er rar. Ingen tvil.

Skrevet

Ja, prøv med impregnering. Fås i sprayboks på skobutikken. Lukk øynene og spray ivei. Lurt å gjøre det ute, det kan bli skikkelig glatt på gulvet om du gjør det inne.

Skrevet

Hah! Da burde du fortelle mannen din at han må hente posten. Har du ikke kontrollen over han kanskje? Det burde du, han er jo bare en mann.

Skrevet

Ja, er jo enig i at han burde hentet posten, men det er bare det at jeg mistenker han å være utro med naboens postkasse. Jeg har sjekket oppi postkassen til naboen et par ganger og der har det hendt at det var brav til min kjøre mann....så jeg mistenker at han har et forhold til den postkassen. Hvordan kan jeg legge en felle for han slik at jeg kan ta han på fersk gjerning?

Skrevet

Sett på hengelås som bare du har nøkkelen til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...