Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #26 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var nesten 20 , han tre år eldre. Vi møtte hverandre på fest. har vært gift i 7 år nå, sammen i 9 :-) og fått maaange barn .:-p
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #27 Skrevet 26. februar 2011 Da jeg var 16, han var 18. jeg er 18 i dag og venter barn med han. vi møttes utenfor skolen da han stolt sto å viste fram bila si til kompisene sine..jeg gikk bort til han med ei vennine som kjente han og vi lurte på om han ville kjøre oss til byen...etter det fikk han tak i nret mitt av en eller annen grunn, ringte meg en fredagskveld, jeg rømte så og si hjemmefra og biodde i bilen hannes....stakkar mamman min.
malingus Skrevet 26. februar 2011 #29 Skrevet 26. februar 2011 Hvilken av dem? Har to forhold bak meg, og jeg var sikker på at det var "mannen i mitt liv" begge gangene. Den ene har jeg barn med. Var 18 respektive 23 da jeg traff dem. Om du mener han jeg er sammen med nå, som jeg både håper og tror er rett for meg, så var jeg akkurat blitt 26. Han var 33. Med årene har jeg blitt klokere. Jeg tror fortsatt på kjärligheten, men jeg tror ikke det er bare en "den rette" for noen. Tror det er mange. Er bare det at det er veldig få av disse vi möter og får en sjanse til å bli kjent med. Men jo, nå er samboeren min mannen i mitt liv!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #30 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var 16 og han 18:) Møtes på veg hjem fra en fest. Ble kjærlighet med første blikk gitt! Også hadde han lappen!! Det var veldig stort syntes jeg som 16-åring, haha. Nå har vi vært sammen i 7 år, og har ei lita datter:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #31 Skrevet 26. februar 2011 Vel har vert sammen med nåværende i 3 år, utro drittsekk som jeg trodde var mannen i mitt liv:) møtte han når jeg var 19, blir 23 nå. han blir 26. vi møttes på jobb. Mannen i mitt liv er velkommen til å dukke opp nårsomhelst
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #32 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var 19 første gang jeg møtte ham, og det va på vei opp en bakke i en stor by som jeg akkurat hadde flyttet til. Det viste seg noen dager etter at vi gikk på samme gå på samme skole, og at han kjente flere av de samme menneskene som meg, selv om vi begge bodde 40 mil unna hverandre, og vi begge bodde i en annen by enn der vi kom fra. Tilfeldigheter? Hvem vet ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #33 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var 18, (snart 19), han var 24. Møttes på et utested. Jeg ble gravid da vi hadde vært sammen i 3 mdr. På dagen ett år etter vi ble sammen dro vi hjem fra fødeavdelingen med vår lille, nydelige prins:-) Nå, snart 13 år etter vi ble sammen,venter vi vårt barn nummer 5!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #34 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var 16 år, han 17 år, og vi møttes på en politisk sommerleir for ungdom fra hele Norge (han er fra Bergen, jeg fra Oslo)- så det var ikke så mange som hadde så stor tro på at forholdet ville vare ("avstandsforhold går jo ALDRI" var liksom gjengangern) Men etter 10 år er vi fortsatt sammen, lykkelig gift og foreldre til to små=)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #35 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var 20 og han var 21, vi traff hverandre på vorspiel gjennom felles venner. Var på date dagen etter og da var det gjort. Idag er vi 35 og 36 år og har 2 barn sammen:-)
Tante Blås Squaw Skrevet 26. februar 2011 #36 Skrevet 26. februar 2011 27 år, fant ham i døra på et utested )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå