Gå til innhold

Litt frustrert over ting og tang.. !! *utblåsning*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig en muntlig avtale med bf om samvær, dvs annehver helg sånn nå i starten. Flytta fra hverandre for noen mnd siden. Han er fortsatt såret over bruddet tydeligvis og blir sint/skuffa når jeg drar ut av huset når han kommer. Nå spurte jeg om han ville komme neste helg ( Hadde egentlig lagt planer, skulle reise bort og se en venninne spille en turnering, skaffa fri fra jobben osv) men idag sa han at han ikke har RÅD til å komme, og at jeg må skaffe annen BARNEVAKT ( Man har vel strengt tatt ikke lov å kalle seg selv det når man er forelder vel?. Det tar noen timer å kjøre hit, tilbudte tom å bet. bensinpenger. Men neida.. Han er blakk, men ut går han, pokerkvelder går han på. Osvosv. Han nedpri. datteren sin over andre ting virker det som. Han synes synd på seg selv over at han må sitte her helt alene på kveldene, og det virker som han er avhengig av å være sosial til enhver tid. Alltid er det "stakkars han", alltid er han offeret. Her sitter jeg alene, 7 dager i uken og han klager over at han to dager skal sitte alene på kvelden.

Vil dette noen gang bedre seg? Vil det faktisk bli bedre? Har bare forferdelig lyst å etterhvert gi han et ultimatum - Enten skaffer vi en skriftlig samværsavtale og han holder seg til den, ellers kan han bare gi datteren sin helt opp. Hun er to år bare, men jeg synes det er for lenge at det skal gå flere uker mellom hver gang de sees.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår jo hvorfor du flyttet fra han da..

Han virker jo ekstremt umoden.

Stakkars datteren din:(

Du må få en skriftlig avtale. Jeg ser ikke at du har noe annet valg.

Jeg hadde unasett krevd en skriftlig avtale hvis jeg og samboer hadde gjort det slutt, ikke fordi jeg hadde vært redd for at han ikke ville møte barna men fordi en skriftlig avtale er skriftlig og det er nok lurt av alle å ha!

Håper det løser seg for deg neste helg..at han tar til vett! Er jo kun deres lille datter dette går utover:(

Skrevet

Takk for støtte :) Avtale må vi nok skaffe ja.. Dette går utover datteren vår ja, men atm er han altfor ego til å innse det. Hans egne følelser, umodenhet og bitterhet ovenfor meg går utover henne.

At vi flyttet fra hverandre var nok det smarteste vi har gjort, men allikevel klarer han på et og annet vis å gjøre livet vårt surt. Jeg må planlegge rundt han, og det er jeg lei av og det bør ikke være nødvendig. Burde skaffet den avtalen fra starten av, dum som jeg var som trodde han kunne overholde avtaler. Håper han kan bruke singeltilværselsen sin til å bli MODEN! Til syvende og sist er det jo han som er taperen her..Huff, alt man skal bruke energi på å være sint for :( HI

Skrevet

Sånne folk som din eks burde ikke ha barn. Han er jo et barn selv. Skjønner godt at det er slutt mellom dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...